![]() |
Sv: Sukkerfri sweet chilisaus
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Jeg har nå vært innom en innvandrerbutikk og spurt, der hadde de den ikke. Men jeg vet om 2 butikker til der de KANSKJE har den. Skal innom og spørre. Så får vi se der :) Noen av dere som bor i Bergen som vet hvor man får tak i?
|
Jeg har skrevet mail til flere av matvarekjedene her i byen jeg bor og spurt om de har denne i sortimentet. Jeg sendte nok 7-8 mail og fikk 1 - ett svar. Det er for dårlig! Selv om de ikke har den kan de vel iallefall svare!
Uansett - en snill dame på en av Helgø butikkene i Rogaland skulle undersøke om de kunne få den inn i sortimentet! Håper det ordner seg! Jeg etterspør sjokoladen fra Sukkerfritt hver gang jeg er å handler! På den måten håper jeg butikkene hører det nok og etterhvert tar hintet! Jo flere som "maser" - jo større sjangs for å få "våre" produkter inn i butikkhyllene! |
Sitat:
Det var en butikk jeg kjøpte fra.. |
Jeg bestilte nettopp fra Sukkerfritt.com så jeg tror ikke det. Hører snakk om at mange REMA butikker også fører varer fra dem.....bare ikke min lokale REMA selvfølgelig....
|
Sitat:
Sitat:
|
Gode nyheter til dere som har lyst til å prøve denne sausen.....den er observert i hyllene til en innvandrerbutikk på Kvadrat (Rogaland)!!!
Jeg skal ta meg en tur ut dit snarest (men det kan godt gå et par uker - har sjeldent ærend den vei) og hvis jeg skal plukke med meg til noen er det bare å hyle ut i tråden!!! Så får vi bare håpe at de ikke blir utsolgt med det første! |
Har enda ikke funnet den i Bergen.
|
Jeg har nå hatt meg et av de beste måltidene jeg har spist på lavkarbo! Og den inneholdt denne sausen! Fytti katta den var god!!!
Stekte svinekjøtt i biter på panna sammen med championg, paprika, rosenkål, avocado og reker. Mot slutten hadde jeg i chilisaus, litt soyasaus og vann og lot det bli varmt. Strødde over sesamfrø før servering......NAM, NAM!!!!! |
Sitat:
|
Jeg er fremdeles på jakt etter denne sausen selv. Noen som vet hvor i Bergen den selges? Om den blir solgt her...
|
Har kjøpt ei ny flaske jeg. Jeg kan spørre neste gang jeg er innom hvor DE kjøper denne slik at jeg kan videreformidle grossisten.
|
Sitat:
Sausen er forøvrig svin god!!! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Kasta akkurat min gamle chilisaus i søpla siden den er full av sukker. Skal definitivt jakte på denne...nå mangler jeg bare godkjente vårruller.
:) |
jippiiii :) nå har de fått den inn på en kinesisk butikk i hamar også :) den er kjempegod :sikle:
|
Har så lyst på denne sausen! :D
|
Sitat:
Marius |
Nå skal jeg jammen sjekke på innvandrerbutikken i Arendal neste gang jeg er der!
|
Sitat:
|
Jeg fant jeg fant! På vektertorget i Bergen! Hurra!
|
Er det noen som har funnet denne i Oslo? Evt Asker/Bærum?
*veldiglystpå* |
eller noen på gjøvik? ser jo over at dem har den på hamar, men fint om den finnes på gjøvik også:)
|
Jeg pleier å skryte av at Drammen har alt, så jeg skal dra og sjekke om litt. :cool:
|
Sitat:
Den er veldig og farlig god. |
Sitat:
|
Sitat:
Noen som vet om der er distributører i Stavanger / Rogaland området som har dette produktet? |
Sitat:
|
Kjøpte denne på wung tau i kristiansand i går, og den var helt nydelig. Kjøpte en liten flaske, men neste gang blir det den stoooore flaska.. nam nam
|
Hva er kh pr 100 gram her
|
hmmm. godt spørsmål- de har teipa en etikett over der det står. har surra en våt klut rundt flaska mi nå for å se om jeg kan klare å få av etiketten og finne ut av det :rolleyes:
|
jah- der har vi den.
carbohydrate 36,1 g of whith sugars 0 g så da skjønner jeg hvorfor jeg fikk vondt i magen da jeg lagde kylling i sursøt saus med halve flaska oppi :rolleyes: noe ømfintlig for dukkeralkoholer, jeg :eek: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Fantastisk =) Da blir det sweet chili saus her i huset =) Tusen hjertelig takk :D |
Hvordan påvirker denne blodsukkeret?
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:04. |