![]() |
Sv: Hva har du spist idag?
frokost: to små skiver brødetterligning (hjemmesnekra) med taffelost på
mellom : en liiten rest av squash lasagnen lunsj: fløtegrøt middag: ei nannahs lettvindte pannekake kos: litt baconcrisp, en atkins bar still hungry today:( |
Frokost: 1 knekkebrød med masse greddost og ett glas med drikkebuljong
Lunsj: 1 og ett halv knekkebrød med masse greddost Middag: Kalkun, sopp og soppsaus Ellers: Hjemmelaget is, noen peanøtter, noen lackerol og pepsimax |
Frokost: 1stk kiwi med litt reker.
Lunsj: litt grønnsalat. Middag: 200gr med biff skåret i skiver, og 3spiseskjer med brokoliblanding og blomkål. Med en halv spiseskje med seterrømme. Med masse vann til vært måltid. |
Kom over denne tråden, og tenkte jeg skulle skrive inn hva jeg har spist.
frokost : litt gryterettrester fra i går. Eggemelk Middag: grillet kylling med en boks sjampinjong i fløte/CF saus, og kokt brokoli. Ettermiddag/desert: kokosmelk kakao Kvelds : to små kokte egg med meierismør til. |
Frokost: En halv grillet kylling fra spar.
Middag: Stekte bacon, svinekjøtt, rødløk, champignon, paprika og fløte. Kvelds: Blir mest sannsynlig en omelett med et eller annet godt på. |
"frokost" (ble veldig sent) : 3 kavliost-minipizza
Middag: Ovnsbakt ørret med agurksalat, rømme, blomkålris og eggsmør ^^ |
Søndag 20.03.2011
Frokost: 2 skiver lavkarbobrød med kvitost Lunsj: 2 egg med baconost Middag: Koteletter med salat, agurk og litt paprika Kos: Rester av kims bacongull fra lørdag |
Mandag 21.03.2011
Frokost: 2 speilegg med bacon ost Lunsj: 2 skiver lavkarbo med kvitost og fårepølse + 1 avokado Middag: kylling med litt brokkoli og eit par sånne små rosenkål Kvelds: 2 egg etter endt treningsøkt :) |
3-4 biter med nannas knekkebrød med kalkunskinke og en liten rest med kylling fra i går.
|
I går så spiste jeg cheeseburger casseroll uten bacon og løk - med babtleevs sakat til. to porsjoner.
Et krus eggemelk på kvelden. I dag har jeg spist pannekaker av 2 egg, fløte og søtning, med bringebærsyltetøy. skal ha restene fra middagen i går til middag. |
Tysdag 22.3.2011
Frokost: 2 egg med baconost Lunsj: 2 skiver lavkarbobrød med kvitost Mellom måltid: Salat Sein Middag: koldtbord på hotell (eggerøre, salat, laks og div) Onsdag 23.3.2011 Frokost: Eggerøre, laks og litt roastbiff Lunsj: Eggerøre, laks, salat, skinke Middag: Strimla svinekjøtt med sopp, purre, tomat og ein liten desj rømme Kvelds: 2 egg etter endt treningsøkt |
Frokost: 1 pakke med Gilde ribberull :p
Middag: Innholdet i en kebab(kål, kjøtt, tomat, chili, løk og dressing). Jammjamm! |
Frokost : en tallerken fløtegrøt
Lunch: 1 krus eggemelk Middag: strimlet svinekjøtt med sopp i fløtesaus, og brokoli til. Kvelds: 1 avokado og tyrkisk youghurt smoothie. Kveldskos: Noen skiver med jarlsbergost. |
Torsdag 24.3.2011
Frokost: 2 egg med baconost Lunsj: 2 skiver lavkarbobrød med kvit ost + 1 avokado Middag: Kyllingfilet med litt blomkål og brokkoligrateng til Kvelds: 2 egg etter endt treningsøkt |
Frokost: Et kyllinglår med dipp
Middag: 5 kyllingvinger med dipp og et par oliven. Skikkelig dilla på kylling for tiden jah ;) |
Frokost: litt fløtegrøt fra i går. Litt ost og paprika
Lunch: atkinsbar Middag: stekt løvbiff med sopp og fløtesaus, og blomkål til Desert: pisket krem med sjokoladesmak Kveldskos. osteknekkis med rømme og dipp. |
Frokost:
Omelett av 3 egg 5 skiver bacon stekt i meierismør 1 gl H-melk Middag: 2 stk Løvbiff ca 60 gr salat ca 2 dl bernaise saus Snacks på kvelden : ca 50 gr "gammeldags flæskesvær" fra Lyka (Europris) litt smågodt:o |
I går konsumerte jeg kyllingvinger, noen sneier cheddar og ei flaske vin ;)
|
Fredag 25.03.2011
Frokost: 2 egge med baconost Lunsj: 2 stk lavkarbobrød med kvitost+1 avokado Middag: 2 stk kyllingfileter med bacon og brie Kos: Kimsbacon gull Lørdag 26.03.2011 Frokost: 2 skiver lavkarbobrød med peperoniost Lunsj: 2 egg Middag: 2 stk koteletter med salat Kos: Kims bacongull Søndag 27.03.2011 Frokost: 2 skiver lavkarbobrød med peperoniost Lunsj: Litt ost og skinke (etter endt treningsøkt) Middag: Blomkål, brokkoli og svineribbe Kvelds: 2 skiver lavkarbobrød med ost |
Mandag 28.03.2011
Frokost: 2 skiver lavkarbobrød med peperoniost og kvitost Middag: Kylling med gratinert blomkål og brokkoli Kvelds: 2 egg etter endt treningsøkt |
Mandag 28.03
Frokost: Eggemelk-kakao Lunsj: Sukkerfrie kjeks fra sukkerfritt.no Middag: Form av sellerirotmos, kjøttdeig og ost. |
Frokost: Stekt kjøttdeig med tabasco, hvitløk- og persillesmør.
Middag: Kyllingvinger, aramso kebabdressing og bittelitt salat ;) |
Frokost: Eggemelk-kakao
Lunsj: Rester fra igår (form med sellerirot-mos, kjøttdeig og ost) Mellommåltid: Baconkrisp Middag: Kylling i karrisaus med paprika og løk Ellers: sukkerfri tyggis og en god del pepsimax |
Tysdag 29.03.2011
Frokost: 2 egg med pepperoniost Lunsj: 2 skiver lavkarbobrød med kvitost + 1 avokado Middag: kyllingkjøttdei med sopp, litt løk, litt tomat, litt squash og ein liten desj rømme Kvelds: 2 egg etter endt treningsøkt |
Nupsida: hvordan lager du den eggemelk-kakaoen?
|
tar 50g smør, smelter det, og koker 2,5 dl vann, hiver det i blenderen, tilsetter to eggeplummer, kakaopulver, søtning og vaniljeessens :)
|
Sitat:
|
Frokost: eggemelk med kaffe
Lunch: omelett med to egg og ost Middag: vock med kjøttdeig kveldskos: ostesticks med cremfresh litt pepsi max |
Onsdag 30.03.2011
Frokost: 2 egg med pepperoniost Lunsj: 2 skiver lavkarbobrød med kvitost+1avokado Middag: Kyllingkjøttdeig med sopp, tomat, og div (rester fra i går) Kvelds: Hadde klubb, så laga vanlig kvit pizza til dei, mens eg hadde 2 lapper med Creme Fraiche, kylling, bacon, rødløk. Kjempe godt Må innrømme at eg måtte nett smake ein mini bit av den andre pizzaen for å sjekke om den var etende. Men men, håper ikkje den lille biten med vanlig pizzadeig ødelegger for mykje. |
Frokost: Knekkebrødkjeks med greddost
Lunsj: Salat med skinke, agurk, sjampingong, grønn salat, bitte litt gulrot og hvitløksdressing. Mellom: Atkinsbar Middag: Eggerøre av 2 egg med 3 skiver bacon Ellers: 4 kokosmakroner, litt mørk sjokolade fra sukkerfritt, pepsimax og en bit sukkerfri tyggis. Ble for mye søtning idag, men var så stresset over prøveeksamenen at jeg tok meg ett raskt måltid med en atkinsbar og en pepsimax. Fikk plutselig sykt lyst på egg og bacon! (Noe som ALDRI skjer!!) så da tenkte jeg at jeg måtte benytte sjansen og laget meg egg og bacon :) |
frokost. eggemelk med to eggeplommer, 50 gr smør , vann, natreen og kakao
Middag: Kyllingvinger, soppstuing med fløte og agurk, små tomater, paprika og creme fraish. I følge Diett.no blir dagens innhold slik: Energi:1659 Goal:2280 Fett:153.06 Karbohydrat:10.55 Protein:56.8 Tro dette blir for lite proteiner?? (koste meg i tillegg i kveld med osteknekkis og dipp, så det er ikke regnet med) |
Frokost: mozarella, salat, kebabdressing og 3 kyllingvinger. (Blir du aldri lei kylling? Nope!)
Planlagt middag: Lammekoteletter med masse godt tilbehør^^ |
Torsdag 31.03.2011
Frokost: 2 egg med baconost Lunsj: 2 skiver lavkarbobrød med kvitost+ 1 avokado Middag: Kylling med salat til Fredag 01.04.2011 Frokost: 2 skiver lavkarbobrød med kvitost Lunsj: 1 liten porsjonspakke med makrell i tomat Middag: Kylling og salat Kos: Smakte litt oreokake i bursdagen til min svigerinne Lørdag 02.04.2011 Frokost: 2 egg med baconost Lunsj: Lun kyllingsalat Middag: Nakkekotelett med salat Kos: Bacongull Søndag 03.04.2011 Frokost: Egg og bacon Lunsj: 1 liten porsjonspakke med makrell i tomat + 2 stk pepperskinke (pålegg) Middag: Kylling med salat kos: Bacongull |
Frokost - Rester fra middag i går - cheseburger casserol
Lunch - Eggemelk Middag - Løvstek med ost og salat |
Frokost: Egg og osterøre med avocado og cherrytomater
Lunsj: Omelett med salat Middag: Laks og brokkoli med rømme og avocado Dessert: Jordbær og blåbær med pisket krem Og så litt nøtter og sukkerfri sjokolade til mellommåltid på formiddagen. |
frokost: Ostekake fra helga
Lunsj: En atkinsbar og to mandler Middag: To stykker av denne pizzaen her: http://nadjasin.blogg.no/1301932624_...ed_lk_bac.html Så utrolig god!!! Kvelds: Bringebær med fløte og sukrin Ellers: små spist litt av ostekaka og hatt litt pepsimax |
Frokost: Røkelaks, pepperlaks, rømme og eggerøre
Middag: Chili con carne, salat og seter rømme |
Mandag 04.04.2011
Frokost: 2 egg med baconost Lunsj: Salat med skinke+1 avokado Middag: Kylling med paprika, vårløk, litt skinke og creme fraiche Kvelds: 1 egg etter endt treningsøkt |
Frokost: Laget meg yoghurt med : tyrkisk yoghurt, fløte, sitrondråper og natreen
Middag: koteletter med sjampinjong og fløte Kvelds : eggemelk kveldssnack - hvitostskiver |
frokost: pisket kremfløte, cottagecheese og nøtter
lunsj: samme som frokost middag: kyllingfilet fylt med fetaost og "pommes frites" laget av sellerirot kvelds: grøt med soyamelk og skjørost knasket litt på grønnsaker innimellom :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:07. |