![]() |
Sv: Streng lavkarbo i fire uker - opp 7kilo!
jeg blandet cocosa, kanel og bittelitt confecta cacaopulver og helte vann over! det var ganske godt, og hjelper mot treg mage! :) er også enig med ecualyptus med at fiberrik også hjelper (men da må man også huske og drikke litt mer)
|
Karbjunkie - hvordan går det med deg? :)
|
Sitat:
|
Sitat:
Nei, spiste ikke ketogent. Nå har jeg byttet tilbake til normal kost med vanlig med karbohydrater, etter jeg skrev denne tråden og jeg har gått ned til 81kilo. Tror jeg holder meg med karbohydrater og forstår at dette ikke fungerer for meg dessverre.. Har mer overskudd nå også og null migrene.. Er heller ikke så forstoppet lenger Lykke til videre alle sammen :-) |
Sv: Streng lavkarbo i fire uker - opp 7 kilo!
Bare lurer - drakk du vanlig cola på lavkarbo-diett? Ser du nevner at du drikker like mye vann som cola+kaffe...
|
Dette var jo rett og slett bare besynderlig. Men bra at forstoppelse og hodepine er på vikende front da.
Om du skulle få lyst til å prøve igjen, synes jeg tipset om å kontakte Hexeberg virker lurt. Har lest om mange med start i motbakke her inne, men dette tror jeg var helt eksepsjonelt. Lykke til videre, uansett! |
Som sagt.. drakk ikke cola på lavkarbo.. bare vann og kaffe :)
Veldig godt å være kvitt migrenen ja.. Imorgen går hormonspiralen så får vi se om jeg går ned noe etter det og kanskje kan prøve lavkarbo igjen.. |
Merkelig det med den medisinen.Er det ikke det samme som laktulose? Jeg brukte laktulose tidligere i god tro om at den ikke påvirket blodsukkeret, Hadde lest på nettet at sukkeret ikke ble tatt opp! Milde Gud! Her bl.a :http://www.relis.no/Publikasjoner/Ar...ante_pasienter
Legemiddelet er et disakkarid som består av et molekyl galaktose og et molekyl fruktose. Tynntarmens disakkaridaser spalter ikke laktulose, og mindre enn 2 % av legemiddelet absorberes. I tykktarmen spaltes legemiddelet til blant annet melkesyre, eddiksyre, metan og hydrogen (4). Laktulose spaltes ikke til laktose men kan inneholde rester av laktose fra fremstillingsprosessen. Går du på medisiner? Det er en god del som øker vekta. Og har du mensen snart? |
Sitat:
Jeg har svært lave d-vit nivå nå og har lest at dette kan øke fettlagring og minske fettforbrenning uten at jeg skal si at det er årsaken til at jeg ikke går ned i vekt. Vurderer også sterkt å ta ut hormonspiral - men har sterkt i minne enda smerten ved å sette den inn så jeg må "kvinne" meg litt opp først. ;) |
Sitat:
|
Sv: Streng lavkarbo i fire uker - opp 7kilo!!
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:14. |