Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Pupper (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=40529)

lifejack 12-02-11 01:42

Sv: Pupper

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av LeneM (Innlegg 1028063)
Er fremdeles en god D, men de har begynt å reise sørover for vinteren tror jeg, om enn litt sent =)

Cocker-spaniel ører er også ett favoritt uttrykk =) (ikke med krøllete hår altså ;) )

LOL!!! Bokstavelig talt:D

malleleo 12-02-11 23:41

jeg har jo allerede små pupper som 110 kg.. hvordan skal dette gå:eek:

Thea1980 13-02-11 00:03

Mye heller str 75B og ikke i veien i det hele tatt når jeg trener enn str x? og dobbel sportsBH! Husker på videregående at det var pinlig å dra frem BH nummer to i garderoben....

Fniste litt når Anne Anka gikk ut å sa at det var juks å bruke pushupBH fordi det lurte mannen. Hah! Pushup is my friend:-D

Val 13-02-11 02:18

Hehe morsom tråd:) Ser man "pupper" må man liksom titte...

Puppene mine er like store/små uavhengig av vekta. Hva betyr det? Er det bare vev og kjertler inni der?

Bombus 13-02-11 13:07

Tråder som dette forlenger livet, helt sikkert.

Nei, det eneste som drar seg oppover med alderen er som kjent tannkjøttet.

Bakdelen med fordelene er at de er i veien, mens fordelen med bakdelen at de som har mye av den sannsynligvis kan trøste seg med at de er mindre disponert for diabetes og hjertesynkom. Tror jeg.

sigboh 22-03-11 16:12

Må ærlig si at jeg elsket denne tråden! Lo godt!
Selv har jeg flotte (ehm:confused:) lange pupper! Ble fortivlet når jeg oppdaget "blyanttesten". Dere vet, den hvor det sies at man har hengepupper hvis man kan sette en blyant under puppene og den blir værende. Jeg får altså et helt penal under!

vimsen85 22-03-11 18:00

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av sigboh (Innlegg 1063418)
Må ærlig si at jeg elsket denne tråden! Lo godt!
Selv har jeg flotte (ehm:confused:) lange pupper! Ble fortivlet når jeg oppdaget "blyanttesten". Dere vet, den hvor det sies at man har hengepupper hvis man kan sette en blyant under puppene og den blir værende. Jeg får altså et helt penal under!

:lol:
Men kanskje de trekker seg litt sammen. Mine har faktisk blitt mindre heng i etter snart et år på lavkarbo..

sigboh 22-03-11 19:34

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vimsen85 (Innlegg 1063471)
:lol:
Men kanskje de trekker seg litt sammen. Mine har faktisk blitt mindre heng i etter snart et år på lavkarbo..

Jøss! Det er ikke gærlig. Men tror egentlig ikke det er noe håp for mine! Men nå skal jeg ta reduksjon snart, så da løfter de og trikser litt i samme slengen :D

vimsen85 22-03-11 19:41

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av sigboh (Innlegg 1063536)
Jøss! Det er ikke gærlig. Men tror egentlig ikke det er noe håp for mine! Men nå skal jeg ta reduksjon snart, så da løfter de og trikser litt i samme slengen :D

Får man det når man er så ung altså? Ja, lykke til med det da! Jeg har nå endelig lært meg å sette pris på de jeg har (liker at de er litt store jeg.. :p )

Nnem 22-03-11 20:11

Morsom tråd. :D

Min er forøvrig en H cup som har ammet 2 barn = ligger på magen. Kan ta hele hånden under. Så mye henger den:( og er bare 25.

sigboh 22-03-11 21:24

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vimsen85 (Innlegg 1063546)
Får man det når man er så ung altså? Ja, lykke til med det da! Jeg har nå endelig lært meg å sette pris på de jeg har (liker at de er litt store jeg.. :p )

Jepp, gjør vistnok det :D Er bare glad til jeg. Hehe.
Tusen takk! Så bra du er fornøyd med dine :D

skrulla2 27-03-11 21:19

Mine var en gang 75B og er i dag 85F. Nå når jeg skal ned i vekt så håper jeg å komme tilbake til 75B/C, og selvfølgelig så håper jeg at de ikke henger:rolleyes:

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.