![]() |
Sv: Vi som går ned lite < 500 gram gj.snitt pr. uke.
Takk, Streber! :) Og for å sitere Carismas signatur; Persitance pays! Nå det siste året har jeg gått ned tolv kilo, først fra februar til juni i fjor, og nå siden nyttår går det jammen meg nedover igjen. Jeg har hatt en del sykdom å kjempe med, så ikke et hundregram har vært en selvfølge.
Huden for min del har fulgt helt greit med! Var ganske tydelig å se da jeg hadde mitt største vekttap de sju første måneden på lavkarbo, da hang magen litt, men hentet seg fint inn igjen før det hadde gått året. Kan være lurt å massere problemområder med en god krem, sånn at man holder blodsirkulasjonen i gang! Kalddusjer skal visst også være effektivt, men jeg hæler det ikke lenger :p. |
Jeg brukte hampvott sist jeg gikk ned 20 kilo, og syntes jeg så riktig så bra ut. Men for det jeg vet kan det jo hende jeg hadde sett enda bedre ut uten hampvott. Har nemlig ikke prøvd å slanke meg masse uten hampvott som følgesvenn :)
|
i 2010 brukte jeg hele året på å gå ned 10 kilo og det var helt greit,men fra oktober til jul klarte jeg å legge på meg 4 kilo :rolleyes:. 3 juledag var det nok og jeg snudde om og bestemte meg for å være streng :D
Legger inn ukene mine her : 27.12.10 startvekt : 74 kilo 07.01.11 : 72.1 14.01.11 : 71.3 21.01.11 : 72.3 28.01.11 : 71.4 Går ikke akkurat unna i svingene men formen er jo på topp :D og ALLE medisinene jeg tok ligger langt nederst i skuffen...jeg tok piller for fibromyalgi og en haug med tileggsplager ,nå har jeg slutte med sovepiller også. Jeg har vært nesten senge/sofa liggende i 10 år,mens nå fikser jeg 3 unger og hus selv,neste steg er å komme seg i jobb...mangler bare litt energi men det kommer vel av seg selv ... For meg er helsefordelene så store at de 11-12 kiloene skal jeg ikke stresse med,de får forsvinne når det passer dem,bare jeg er frisk og rask så klarer jeg meg fint :) |
Sitat:
Håper jeg kan skrive noe tilsvarende om et års tid. Det hadde vært saker det!! Får motivasjon av å lese sånt. Et liv uten smertestillende... Lykke til videre:) |
Sitat:
Denne studien viste helt klart en økning i brunt fettvev hos de rottene som fikk fiskeprotein, og de regnet med at det er den økte metabolismen som utgjorde forskjellen i vektnedgang :) |
Sitat:
Jeg synes du har gjort en kjempejobb! Det er utrolig bra gjort å komme ovenpå og ta tak i livet sitt når man har slitt lenge! DU ER FLINK! :) |
Sitat:
|
Sitat:
Har tatt tid og mye energi ,særlig i starten når jeg måtte lage all maten fra bunn og knapt orka å stå på beina,men det har vært verdt det . Satte mamma på dette kostholdet også,for hun er verre enn jeg noen gang har vært :( bruker smerteplaster +++ men i går hadde hun kjørt bil selv og vært å handlet, DET er stort det,så nå veit hun at dette fungerer,man må bare orke å komme i gang og holde ut de første ukene...Håper vi kommer til å være friske leeenge :D |
Sitat:
|
Mye billig og fint på fretex for den som trenger nye klær og har lite penger;O)
|
Her går det i samme tempoet som før. :) Startet 1/12-10 på 88 kg. og de siste 4 ukene har jeg hatt følgende resultat:
...... Uke 5 - 05.01.11: 85.9 Uke 6 - 12.01.11: 85,8 (-0,1.....totalt - 2.2 kg) Uke 7 - 19.01.11: 85,3 (-0,5.....totalt - 2,7 kg) Uke 8 - 26.01.11: 84,8 (-0,5....totalt - 3,2 kg) Uke 9 - 02.02.11: 84,9 (+0,1...totalt - 3,1 kg) -3,1 kg på 9 uker er 344 gram gjennomsnitt...og siste 4 uker er gjennomsnittet sunket til 250 gram gjennomsnitt... :o Lurer på om ikke pinnekjøttet på tirsdag bidro til resultatet i går :confused:. Satser på litt nedgang neste uke. Trøster meg med at når jeg går så tregt ned, så kommer jeg vel til å klare å holde min nye vekt når jeg en gang er ferdig slanket og har lagt om livsstilen. :ja: |
Sitat:
Jeg gikk ned ganske mye ganske fort, huden ble en sørgelig "masse".... Synes du er flink jeg :D |
Sitat:
|
Sitat:
Får dra fram hampvotten og skrubbe litt ekstra innimellom valkene også, tenker jeg. :) . |
Sitat:
|
Sitat:
Om du har gått ned gjennomsnittlig 200 gram i uka fra du startet...og har nå gått ned 30,4 kg...(ut i fra din Ticker) Det vil jo si at du da har holdt på nesten 3 år eller? 30400/200=152 uker/52=2,92 år. Har du drevet på så lenge på Ketolyse? |
Ny uke....og ned 300 gram. :D
Nå ligger mitt gjennomsnitt på 345 gram. "Bare" 16,2 kg igjen til målet er nådd. Dvs. sånn ca 46 uker fram i tid, med denne farten :) Lover meg selv å kjøpe en ny flott kjole til jul :D |
Jeg bare legger meg litt her og hviler blant likesinnede jeg ;) Genial tråd forresten!
Fine folk! |
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32. |