![]() |
Sv: Flere i 20-årene som skal ned 15 kg?
Sitat:
*lister meg ut igjen med mine 38 kloke år på slep* ;) |
Uff, nei, kjøtt til frokost klarer jeg ikke altså..
Jobba på ett hotell i høst og spiste da eggerøre og bacon(mye smør i eggerøren) Må si at det er det eneste som har holdt med mett, men nå i det siste fungerer ingenting :( Lurer på om det kanskje er midlertidig jeg.. Håper det hvertfall.. Har nettopp spist en stor omelett, men fremdeles føler jeg meg sulten :P hehe.. |
Sitat:
|
Hei..
Jeg 29.. Har gått ned 8 og har igjen 13 kg til matchvekt.. Syns 8 kg på 2 mnd er ett helt greit resultat :-) |
Hiver meg på jeg og! Skal ned til 55 kg. Startet på 78 og er nå på 68:) Dette skal gå så bra!!
|
Sitat:
|
Hiver meg på denne tråden! Jeg er i begynnelsen av 20-årene og vil ned 10-15 kg. Min startvekt er 67 kg. Jeg er 158 høy:) Målet er å gå ned en kilo hver uke.
Jeg teller kalorier, og prøver å ligge på mellom 1200-1400 per dag. Noen synspunkter ang dette? Noen med erfaring? :) kaloriene kommer av godt kosthold, mye proteiner, sundt fett og masse grønnsaker og frukt. Jeg prøver å trene 3-4 ganger i uka. Jeg varierer mellom spinning og styrke. Styrke tre ganger i uka, og noen ganger trener jeg spinning rett etterpå eller dagen etter:) Jeg synes det er kjempebra at det finnes slike forum! Jeg tenker å ha en veiedag i uka, og legger inn vekta her etterhvert:) |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:07. |