![]() |
Sv: Jeg har kjøpt meg kjole og skooo! *bilde*
Knallfin :D Og rød sko var helt riktig til den lekre saken! Alle kvinner må eie minst ett par røde sko :D
|
Sitat:
*Serutsomenfulltranseihøyehæler* |
Transer kan da være riktig så lekre (nå vet jeg ikke med de fulle, da) :D Converse teller sikkert!
|
Sitat:
|
Wow! Den kjolen var rålekker på deg. Nydelig kjole til ei nydelige jente, perfekt kombinasjon det der:stortsmil
|
Sv: Jeg har kjøpt med kjole og skooo! *bilde*
Så fin du er!!! Synes heller ikke at den var for kort, bare fin :)
|
Du har forresten veldig pene ben!
|
Sitat:
Det er litt rart at jeg får komplimenter for den delen av kroppen jeg har hatt mest komplekser for halve livet. Bena har liksom alltid blitt gjemt bort:p |
Kjempefin kjole og skikkelig raffe sko :) Det passet veldig bra med røde sko til den kjolen! Du har lekre ben, ikke noe å være flau over :)
Du ser BRA ut, gratulerer med størrelse 40 - det føles fantastisk å kunne kjøpe mindre størrelser, for ikke å snakke om at utvalget av klær blir større. |
Du ser jo rett og slett fantastisk ut...
God jul og slit kjolen så mye som mulig:):):) |
HOT MAMA!!:D Så utrolig fint den kjolen satt på deg, og så pen du er:) Elsker skoene også... jeg elsker sko - nesten mer enn jeg elsker gubben.. ha ha:D
|
Kjempeflott var du.
Grattis med ny kjole. Tror jeg stikker innom h&m imorgen å kikker litt og krysser fingrene for at de har i str 42. Håper den er romslig i bysten.....trenger litt ekstra plass der :P |
WOW!!! Du ser skikkelig bra ut!!!
Jeg får neppe på meg den der..er det noe stretch i den? Og så du om den var i 44(aller helst 46?) Noen som ville ha litt rumpe?? Jeg har nok i massevis til alle som er interessert:D Rumpe og lår har alltid vært størst på denne kroppen |
:_plystre: Wow!!! Need I say more?!!! ;)
Tenker det blir en tur på H&M i dag på meg og.. :D |
Sitat:
Jeg så ikke etter om de hadde i 44 eller 46, men de bruker, gjør de ikke? Ja, rumpe og lår her også. Samboeren min elsker at det er en del der. Det gjør IKKE jeg:p |
Sitat:
|
Så bra du så ut i kjolen! :) Nydelig rett og slett.
Ble inspirert og fikk lyst til å ture ned på HM og prøve den selv, bare redd for at tubekjole kanskje ikke er det jeg bør gå for...uten at den har spiler involvert. Heldig du som kan gå uten bh :) |
Foxy lady! Grrrrrrrrrr....
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg kjøpte den i dag:) Str 44!! Passa supert! Jeg må nok ha bolero over... men den var kjempefin! |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:24. |