![]() |
Sv: Sinna katt her!
Her er et mer seriøst svar som tikket inn på epost fra en annen naturfaglærer som også jobber innenfor det samme privatgymnaset som jeg går ved.
Sitat:
|
Sitat:
Biggie |
Sitat:
|
Privatskole er dyrt, og da bør man få kvalitet for pengene!! Synes du bør ta opp med ledelsen dersom han fortsetter å rakke ned på deg. Fyren er tydeligvis en fjott!
Skulle tro nyutdannede folk hadde mer peiling på det faget de underviser i.. |
Finn en seriøs IQ-test på nett, synes å huske at enten Harvard eller Yale har noen fine. Ta testen med vanlig lavkarbomat innabords. Skriv ned poengsummen. Ta deretter et dypdykk i noe karboræl, pasta, brød, frukt, smågodt eller lignende svineri, (på eget ansvar for sprekking :D ). Vent en time/halvannen, avhengig av hvor fort blodsukkeret ditt raser i kjelleren. Ta deretter IQ-testen på nytt, og sammenlign.
Viktig: IKKE besvim av sjokket! :eek: -Jeg går ned ca 20 poeng i IQ, jeg.......og blir så dum at jeg skulle hatt spesialundervisning og burde strengt tatt ikke klart å knytte skolissene selv engang. 20 poeng er MYE, altså. Det utgjør omtrent forskjellen mellom normal intelligens og psykisk utviklingshemmet... |
Du burde jo helt klart forklare han forskjellen på ketose og ketoacidose. :eek:
|
Sitat:
ps. det verste av alt er at det med IQ-testene er helt sant og selvopplevd. Jeg har testet på meg selv to ganger. :D |
Sv: Sinna katt her!!
Sitat:
Røde blodlegemer har ikke mitokondrier, som omdanner ketoner til energi, og må derfor ha glukose for å fungere. Jeg ANTAR dette også gjelder de cellene i hjernen det er snakk om, siden ketoner kan passere blod-hjerne-barrieren. Så; ingen mitokondrier = ingen sjans for energi fra ketoner kilde http://www.carbs-information.com/glucose-energy.htm |
Her står følgende om hjerneceller og tilførsel av glukose på NOKA-diettens side:
Sitat:
|
En god melding fra Torkill her, absolutt gir meg boost av selvtillitt!!
Sitat:
|
Halleluja for god-melding fra godeste Torkil! :klem:Er så frekk og re-poster meg selv, siden jeg har forsket på egen kropp og funnet ut at hjernen min absolutt og definitivt fungerer bedre på ketoner.
Sitat:
Utfordrer flere til å tørre og prøve dette, hvis man føler seg trygg på at man tåler en bevisst sprekk. Det er altså helt vilt, man tror det ikke før man ser det sjøl, svart på hvitt. :cool: |
:dulte: Begynner katta å bli blid nå???? :liste: :lol:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Den jeg brukte var denne:
http://www.intelligencetest.com/articles/article3.htm Gå til "start test" på venstre side. |
Dette må jo være en ypperlig måte å spare penger på - ingen vits å kjøpe ketostix lenger!
|
Sitat:
http://tickers.tickerfactory.com/ezt...0Pr/weight.png |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:25. |