![]() |
Sv: Spark meg bak er du snill!!
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Og, det ble deilige lavkarbovafler i kveld og det tilfredstilte meg nok!! :) Dipp og grønnsaker skal jeg jammen ha i morgen kveld, til Xfaktor! |
Sitat:
|
Sitat:
Og, bare all den tiden jeg har brukt på å svare en og en her inne nå så har jeg sluppet å tenke på snop!! :) Det er ikke tull at det HJELPER å være her inne, det er denne timen et bevis på for meg! Og du, 5 barnsmor, bra!! Det liker jeg!! :p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sparker til djevelen på skuldra di istedet jeg:D
http://tickers.tickerfactory.com/ezt...0Pr/weight.png |
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
gir deg et lite spark bak og trenger et spark tilbake ;)
har slitt med sinnsyk sweet tooth de siste to ukene og har skeiet ut altfor mye. dog nesten bare med lavkarbogodt ( med unntak av en dag forrige uke), men problemet er der allikevel. :( det blir bare for mye godt, for ofte, til tross for at det er lavkarbo. sliter med alle de fristende oppskriftene her inne. har aldri bakt og kokkelert så mye som jeg gjør nå jeg...hmmmf...skjerpings!;) |
Sitat:
Stå på, og minn deg selv på hvorfor du gjør dette ! Altså, ikke skeier ut, men ønsker å leve i lavkarbo, målene dine osv! Det hjelper det! Og selv har jeg laget SMASH, og spist 2 stykker, har mange i kjøleskapet og det jeg merker nå er: Så lenge jeg vet at jeg faktisk har noe som er godt, godis, i hus, så er det faktisk lettere å la være å ta, la være å tenke på om jeg er sugen osv! Rart, men sant! |
spark bak 1: les mitt innlegg. hvis du først begynner på potetgullet og sjokoladen, ender du opp med å spise fem kilo potetgull og kjøre på esso fire ganger på en halvtime for å kjøpe en halv kilo melkesjokolade hver gang. (eller nesten). og etterpå føler du deg helt jævlig. så ikke prøv!
spark bak 2: her er masse gode tips til lørdagskos, ser jeg. personlig er jeg blitt glad i baconsvor. og hvis de bittesmå posene blir for små; euroshopper, coop, bunnpris og flere kjeder har ganske billige pakker med 200 gram baconsvor (ikke helt samme klasse som maaruds småposer, men litt mer å spise på). pass på å ikke kjøpe det som heter "baconsnacks" eller "snacks med baconsmak" - sjekk etter på pakken at det har 0 gram karbo. etter en halv eller en hel sånn pose er du garantert ikke fysen på noe som helst. annet enn at du kommer til å drikke tre liter vann i kveld, og fire liter i morgen tidlig... :) |
sender avgårde et velrettet spark i baken. (vært tae kwon-do instruktør og elsker å sende en god tupp) ;D
Vi har alle sånne dager og jeg prøver å si til meg selv "hvordan følte du deg dagen etter forrige smell? Og hvordan følte du deg dagen etter forrige gang du klarte å ikke smelle.. " Big difference! :) Hang in there. |
Sitat:
Klarte meg finfint den kvelden og det var nettopp takket være dette forumet her! Husker ikke akkurat nå hva jeg lagde,men uansett så hjalp det på, og etterpå har jeg ikke følt det sånn og ikke tenkt sånn! :) D E I L I G F Ø L E L S E ! ! |
Sitat:
Se hva jeg svarte over her,det gikk knakande bra og følelsen over seier har jeg nå naturlig med meg, inntil videre! :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:27. |