![]() |
Sv: ”Smash”
Brukte mørk sjokolade og cocosa jeg. tåler ikke så godt sukkerfri sjokolade, ikke cavalier sin hvertfall. dette skal jeg nyte i morra! har ikke prøvesmakt, men må det etterpå!
|
Sitat:
Så iallefall på Cavalierpakken at det inneholdte 6 karbo pr bit.. Men det er jo uansett ikke noe farlig å kose seg med det på lørdager :rolleyes: Er bare i introduksjonsuka enda, så jeg får vente litt til! :) |
Wow, dette smakte jo faktisk Smash!! :sikle: Jeg brukte salt baconsvor og sukkerfri melkesjokolade, men hadde mindre baconsvor enn det som Gerd har i oppskriften. Stor fare for at dette blir fast helgekos fremover! Nam!:)
|
var på helsekosten i dag og raida sjokkis hylla deres.. den sjokkis med minst karbs i var 20karbs pr 100g? hvor mye sukker alkohol er det i sjokkis? med en 130g baconpose regner jeg at det blei ca 30 karbs tilsammen :/
|
Sitat:
|
Nå skal denne lages! :D
|
Å himmelsk :) Dette må lages ja.
|
OMG - dette var farlig godt! :p Brukte sukkerfri mørk sjokolade og det kjempegodt! Neste gang tror jeg at jeg skal variere litt og prøve med sukkerfri melkesjokolade. ;)
|
Dette hørtes helt nyyydelig ut:p prøve dette til helgen tenker jeg :D
|
Virkelig godt! Og så kjapt og enkelt å lage. Blir nok noe som lages flere ganger, her ja :D
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:25. |