![]() |
Sv: Er det rett å kaste ut sigøynere fra landet?
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Hva er værre med utsendelsen av godt integrerte KosovoSerbere fra Norge og Franske Romani som sendes til Romania? Hvor er den "nazistiske" delen? Burde Reading gå offentlig ut og anklage Jonas Gahr Støre for å bruke nazistiske metoder overfor KosovoSerber-familier med småbarn? Sitat:
BiggieS |
Denne tråden har nesten fått meg til å lage popcorn :stuart:
|
Sitat:
|
Sitat:
Ikke et knyst fra media om rasisme og "nazisme" når rød-grønn regjering sender ut 70+ familier til usikre liv i Kosovo, mot Romani som sendes ut gir overskrifter over hele Europa. Kort oppsummert: dobbelmoral(isme), hykleri, ideologi skjult som humanisme, misbruk av rasisme-begrepet etc. Resultat? Politikerforakt, skittkasting, personangrep, ytterliggående grupperinger på begge sider som tilslutt utarter i vold- og kriminalitet etc. BiggieS |
Her er dokumentaren jeg snakket om lenger opp: http://www.documentariestv.net/socia...763dc6751.html
|
Sitat:
Synet på etniske minoriteter varierer selvfølgelig utifra politisk ståsted, så jeg er enig i at Romani-folket hadde fortjent en upolitisk og dypere forståelse. |
Sitat:
|
Sitat:
Biggie |
Jeg tror man kan mene hva man vil.. De som har bestemt dette HAR bestemt det.. Personlig kjenner jeg et par hvor mannen ble hentet og ført på flyet.. Da kom en person og fortalte noe til dem som var der og mannen ble sluppet fri... Mannen skulle bli far om litt, paret var gift, men det var likavel ikke det som gjorde det slik at han fikk være igjen.. Mannen hadde kreft.. Norge sender ikke ut folk som har påbegynt en medisinsk behandling... Så for det paret jeg kjenner ble det hell i uhell..
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:23. |