![]() |
Sv: ADHD hos voksne
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Men det er ikkje lange biten dei kan sykle på. Berre rundt huset. Eg merker at når vesla mi kan få være ute så mykje ho vil, er ho mykje meir rolig inne. Ho bryr seg katten om regn, snø eller sol, berre ho fer leike. E reagerte sjølv veldig når lederen sa det var så mange barn som trengte spesiell oppfølging. Me bur på ein liten plass med ca 1000 husstander... Kanskje det kjem av innavl?!?! :lol: |
Sitat:
Såklart blir de roligere etter at de har fått lekt fra seg. :ja: Og de pleier ikke å bry seg så mye om været, nei. Så lenge de har skikkelige klær og skikkelig regntøy slik at de ikke blir kalde, så kan de leke lenge ute. :ja: |
Hehe ikkje sant :D
Mao er det ikkje jentungen det er noko feil med ;) |
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
MEN dette som han mestrer og kan det teller ikke når han skal ut i videregående for det er ikke det som er pensum... Bortsett fra engelsken da.. Sitat:
|
Sitat:
|
Kanutten har dere sjekket aspbergers-syndrom? Det høres veldig ut som sønnen til ei jeg jobbet sammen med før.
|
Sitat:
|
Sitat:
Edit: Adftenposten var det: http://www.aftenposten.no/amagasinet/article3098005.ece |
Sitat:
|
Sitat:
Vil anbefale deg boken "Vi føler oss annerledes" av Doris Ryffel-Rawak, 2008. Dypdykk i i den typiske symptomatikken ved AD/HD hos voksne. Jeg har ikke lest den selv, men kom over den i jobbsammenheng. :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:08. |