Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Ekstremt provoserende kommentar til min lunch! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=36184)

Kanutten 06-09-10 20:10

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

En av legene(!) på jobb spurte i dag hvorfor jeg spiser lavkarbo.. For jeg går jo IKKE tydeligvis ned i vekt.... kommenterte han.. :mad: Jeg måtte spørre karen om han hadde hørt om stabilt blodsukker og fordeler ved det.. Og hvis jeg IKKE går så mye ned i vekt spurte jeg om han hadde hørt om inslulinresistens.. Fikk ikke svar.. Og legen presterer så å spørre om de som er fete har levd på napoleonskake hele livet siden de er blitt så fete for så på et blunk kan gå ned et kilo eller to i uka bare grunnet nytt kosthold med mye fett?? Hallo!! han trenger bare spørre kona si for ho er meget overvektig og ho sliter med vekta og jeg VET at ho overhodet ikke har spist napoleonskake, men heller vært meget nøye på hva ho har spist..Tror kona hans er isulinresistent jeg..

Imp 07-09-10 04:30

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av fettnurket (Innlegg 928972)
Takk gud for denne tråden! Jeg må blåse av litt damp etter lunchen i dag nemlig! :mad:

Ei berte i søsterfirmaet(vi deler kantine) så på salaten min jeg skulle ha til lunch og spurte "åjasså ja, er du på salaten nå da?" så hånlo hun jævlig høyt og lenge. Hun holdt kjeft da hun oppdaget at ingen andre lo og så blikket jeg ga henne. ALLE vet hvor hardt jeg har slitt med å gå ned i vekt, og alle vet at hun har null problemer med å være en str 36, likevel tar hun seg friheten til å mobbe meg for mine sorger. :mad::(:mad:

Neste gang så hånler du tilbake og sier at "det er i hvert fall ikkke JEG som tar kvelden når jeg får infarkt i 60åra"...eller noe slikt. At man er str 36, betyr ikke at man er sunn...

Forøvrig et slemt menneske altså!

fettnurket 07-09-10 09:20

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 929205)
Det er derfor jeg aldri forteller at jeg slanker meg, bare at jeg ikke spiser det og det fordi jeg ikke tåler det. Så får de heller bli positivt overrasket om jeg går ned :D

Jeg har ikke fortalt det direkte, men når jeg tidligere i år var VELDIG nazi på maten jeg spiste og alle så på facebook at jeg svømte 4-5 dager i uken og trente på Elixia resterende dager, så tok de jo tegningen så lenge jeg aldri fikk mindre stramme klær. I kombinasjon med hyppige legetimer hvor jeg alltid kom slukkøret tilbake på plassen min. Sukk. Håper Ketolyse er tingen for meg!:)

fettnurket 07-09-10 09:22

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Imp (Innlegg 929400)
Neste gang så hånler du tilbake og sier at "det er i hvert fall ikkke JEG som tar kvelden når jeg får infarkt i 60åra"...eller noe slikt. At man er str 36, betyr ikke at man er sunn...

Forøvrig et slemt menneske altså!

Njaaaa, hun spiser knekkebrød til lunch og sykler til/fra jobb hver dag helt til snøen kommer, så jeg tror ikke det er noen fare for infarkt. :o

vaskeklut 07-09-10 11:21

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 929205)
Det er derfor jeg aldri forteller at jeg slanker meg, bare at jeg ikke spiser det og det fordi jeg ikke tåler det. Så får de heller bli positivt overrasket om jeg går ned :D

Samme her! :D Jeg tåler ikke, får vondt i magen etc. Og det verste er jo at det er ikke ren løgn heller... :D:o

Carisma 07-09-10 17:29

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av fettnurket (Innlegg 929481)
Jeg har ikke fortalt det direkte, men når jeg tidligere i år var VELDIG nazi på maten jeg spiste og alle så på facebook at jeg svømte 4-5 dager i uken og trente på Elixia resterende dager, så tok de jo tegningen

Det ville jeg kalt å leve sunt, ikke nødvendigvis å slanke seg. Og hvis noen spurte om jeg slanka meg på bakgrunn av det ville jeg blitt direkte provosert!

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av fettnurket (Innlegg 929484)
Njaaaa, hun spiser knekkebrød til lunch og sykler til/fra jobb hver dag helt til snøen kommer, så jeg tror ikke det er noen fare for infarkt. :o

En kollega av meg spiser knekkebrød eller salat til lunsj, jogger 3-4 ganger i uka og han falt om med infarkt i treningsløypa!

Sanney 07-09-10 17:36

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 929779)
En kollega av meg spiser knekkebørd eller salt til lunsj, jogger 3-4 ganger i uka og han falt om med infarkt i treningsløypa!

å spise salt til lunsj høres ikke direkte sunt ut...
jeg får noen kommentarer, men de fleste er bare nysgjerrig på hva jeg har lagd og hvordan.

Carisma 07-09-10 17:38

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Sanney (Innlegg 929783)
å spise salt til lunsj høres ikke direkte sunt ut...

Haha, salat skulle det være :lol: Tastaturdysleksi i dag... :rolleyes:

Kanutten 07-09-10 19:48

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 929779)
En kollega av meg spiser knekkebrød eller salat til lunsj, jogger 3-4 ganger i uka og han falt om med infarkt i treningsløypa!

Det er mange spreke som spiser knekkebrød som stuper lenge før tiden...

Licota 07-09-10 21:38

Jeg lo jeg og. Men jeg lo av hu dama å dreit seg så jævlig ut. HahahaHAHA!

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45.