Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Sjokolade - igjen ... (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=35791)

Kjetilsen 22-08-10 12:09

Sv: Sjokolade - igjen ...

Jeg smakte Atkins bar for første gang i går faktisk, fant de ved en tilfeldighet på Meny, så da kjøpte jeg både den med sjokolade og den med nøtter, og jeg må si begge smakte nydelig, og var også ganske mettende.
For meg trigget den søthungeren så da gikk det som det måtte gå da, spiste opp begge to i løpet av dagen :)

Mikitussa 22-08-10 13:31

Jeg ser at du bor i Rogaland og jeg kan da melde om at Meny i Jåttåvågen har Sukkerfritt sine sjokolader, både mørk sjokolade, melkesjokolade, mandelsjokolade og en til. I tillegg koster de ikke mer enn rett over 20 kroner. Jeg kjøpte i tillegg en kjekssjokolade med 4 karber pr.100 gram. Den hette MixChoc og var kjempegod som lørdagssnop :-) Det er to stk i pakken og en veier bare 34 gram, så det synes jeg var et godt alternativ :-)

Debz 22-08-10 15:00

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kjetilsen (Innlegg 920235)
Jeg smakte Atkins bar for første gang i går faktisk, fant de ved en tilfeldighet på Meny, så da kjøpte jeg både den med sjokolade og den med nøtter, og jeg må si begge smakte nydelig, og var også ganske mettende.
For meg trigget den søthungeren så da gikk det som det måtte gå da, spiste opp begge to i løpet av dagen :)

hehe..men det er ikke så farlig med 2 over 2 dager er det det?? De er jo low carb de??

Debz 22-08-10 15:01

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Mikitussa (Innlegg 920283)
Jeg ser at du bor i Rogaland og jeg kan da melde om at Meny i Jåttåvågen har Sukkerfritt sine sjokolader, både mørk sjokolade, melkesjokolade, mandelsjokolade og en til. I tillegg koster de ikke mer enn rett over 20 kroner. Jeg kjøpte i tillegg en kjekssjokolade med 4 karber pr.100 gram. Den hette MixChoc og var kjempegod som lørdagssnop :-) Det er to stk i pakken og en veier bare 34 gram, så det synes jeg var et godt alternativ :-)

Yum, takk for tipsen! Jeg vet at de fleste sier at vi skal unngå "fake" ting pga søt sug, men jeg syns for meg at jeg vil mye heller ha noe fake i huset for når de suget kommer i steden for å sprekke helt! :)

unaturligslank 22-08-10 15:05

Bedre å kutte ut alt søtt, så mister du suget;)

Debz 22-08-10 15:41

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av unaturligslank (Innlegg 920366)
Bedre å kutte ut alt søtt, så mister du suget;)

Det har jeg, men hodet har ikke helt skjønt det enda...:o Jeg hadde lagt noen så kalt cocosa konfekt med cocosa, 86% kakao sjokolade og litt mandler for når jeg har gjester. Syns de var kjemps gode, men lo godt når min datter smakte på de. "Men mamma da, de er jo ikke søt i de hele tatt!" hehe, jeg tenkt ikke over at tingene smaker helt annerledes for oss når vi ikke er vant til søt....:rolleyes:

Almyrida 22-08-10 20:14

Sjokoladeprinsen er helt topp..! Smaker helt fantastisk, og er veldig liten, så det blir bare noen få biter over hele helgen liksom..
Min sambo som elsker sjokolade, sa det var den beste sjokoladen han hadde smakt..! :p Kjente ikke at den var sukkerfri.. :D

Debz 22-08-10 21:12

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Almyrida (Innlegg 920505)
Sjokoladeprinsen er helt topp..! Smaker helt fantastisk, og er veldig liten, så det blir bare noen få biter over hele helgen liksom..
Min sambo som elsker sjokolade, sa det var den beste sjokoladen han hadde smakt..! :p Kjente ikke at den var sukkerfri.. :D

Regner med du så at det er 2 forskjellige typer? En lilla som er sukkerfritt og en rosa som er vanlig...:)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:07.