![]() |
Sv: Jumpsuit/ onepiece
Fant dette bildet i farta. Men jeg er på jakt etter en O-P med lange ben, vil gjerne dekke tømmerstokkene mine:p
|
Sitat:
|
Ikke sant, slike kan man fint ha på seg på sommerfest:)
Hva sier du plastbox?;) |
Jeg vil ikke ha til meg, men sjekk www.asos.com, de har all slags trendy greier:)
|
Tusen takk!!! Har sett litt på utenlandske nettbutikker, og denne har det beste utvalget jeg har sett. Vet du hvordan str er i forhold til norske? Jeg bruker vanligvis M eller L, og 42 eller 44.
|
nei, jeg har handlet undertøy - bh der og da er størrelsene veldig spesifikke og ikke minst det samme som jeg har kjøpt før. vanedyr, jeg da.
Men de har jo også merker som er i salg i norge, som du kanskje har prøvd? Og så hvis du har veldig flaks, har de brukt den samme modellen? Jeg mener, sånne steder burde merke bildene med hvilken str som er på bildet... |
Sitat:
Bortsett fra det..? Du kan (for min del) likegodt tre beina gjennom to hull i bunn av en søppelsekk som å gå med det greiene der. De heslige plaggene er ikke engang i nærheten av flatterende på damer som lever av å få klær til å se bra ut, og alikevel skal alle absolutt gå med slikt. Ja, jeg vet veldig godt at smak er fullstendig, 100% subjektivt. Bestemora mi syntes for eksempel at jeg fikk "fin rumpe" når jeg på tull røska buksa så langt opp at jeg stoppa blodsirkulasjonen til pungen og fikk manne-kameltå mens jeg mener bukser med litt lav kant er guds gave til mannen, fordi det gjør damerumpene rundere enn ei bukse der baken går fra midt bakpå låre og opp til skulderbladene. :p |
Sitat:
http://www.taylorshoes.com/images/pr...blackwhite.jpg Og så har jeg fem par med forskjellige crocs-sandaler a la denne: http://www.taylorshoes.com/images/pr...blackblack.jpg De ser jo normale ut og er helt fantastiske å gå på! Men når vi snakker om onepiece, så så jeg en av sommervikarene (ungdommer) gå med det på jobb. Akkurat da var porten ødelagt, og jeg hadde veldig lyst til å si til vaktmesteren at han måtte fikse porten fordi nå fikk til og med teletubbier komme inn. :geip: Men sånne skikkelige jumpsuits (som ikke bare er kosedresser med kortere bein/ermer) ser ganske bra ut altså. Kunne hatt sånt selv. :snill: |
Wow! Ante ikke at de hadde flere modeller. Man lærer så lenge man lever:)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:51. |