![]() |
Sv: Karboblokkere
Sitat:
Det er synd at svaret mitt blir oppfattet som lite hyggelig. Det var bare ment som en hjelpsom tilbakemelding på denne sjarmerende reaksjonen på Gerds vennlige tips: Sitat:
- |
Viste ikke om jeg skulle le eller gråte. Valgte og gjøre det siste, og har bedt om å bli slettet. Dere skal slippe og sjenneres av nye tråder. Enkelte av dere burde se litt på hvordan dere svare og. At jeg ble oppfattet som arrogant, ja vell greit det. Mulig jeg er det og, i min søken etter ny info fra nye medlemmer her inne.
|
Sitat:
Det handler litt om gjensidig respekt, og man kan ikke bare si at alt er den enes feil eller den andres feil. |
Forskninga er på phase2 sin side. Om de virker for deg er jo en annen sak. Det er også bare for stivelse og dermed ikke for alle typer karbohydrater. Jeg har tatt dem noen ganger og ikke merket noen bieffekter, men i og med at jeg ikke har tatt dem ofte så vet jeg ikke om jeg har gått noe ned eller ikke på grunn av dem. Blir jo litt dumt å prøve dem over lang tid regelmessig hvis du vil være på lavkarbo. Jeg tror at de virker men for et måltid i ny og ne så har det neppe så mye å si, og du vil uansett gå mere ned gjennom å passe på kostholdet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Phaseolamin |
Trist at du skulle føle at du ble avspist med gamle svar, Hilla. For jeg er sikker på at Gerd gjorde det de fleste av oss ville gjort; henvist til mange gode svar om samme tema. HUn ønsket å yde service mao.
Vi som har vært her inne noen år får ofte de samme spørsmålene og vi evner ikke å svare alle hele tiden, men ønsker å være imøtekommende, så derfor henviser vi til tidligere tråder. Vi føler vel det er bedre å svare nye noe, enn at ingen svarer fordi ingen har den erfaringen du etterlyste. Du er hjertelig velkommen til å spørre videre om flere ting, men tror ikke vi kan love å ikke henvise til mange gode, tidligere innlegg, som mange har lagt mye energi, kunnskap og erfaring i for å gi. Det er mange kunnskapsrike mennesker her inne, som ønsker å dele. Kanskje sitter du og på mye gammel erfaring som vi kan ha glede av. Lykke til med dine forsøk på å få bedre helse:) |
Å noen synes det er rart de får rødprikker..... *dåne*
|
Jeg er helt ny her og er en av dem som setter uendelig stor pris på henvisningen til nye tråder. Det finnes veldig mye informasjon på dette forumet og jeg ser på det som både nyttig og naturlig at man linker til gamle tråder. Synd at du føler deg ekskludert, Hilla, jeg vil anbefale deg å ha litt is i magen og gi forumet en ny sjanse.
|
Trollingens tid er ikke forbi :P
|
yes.. jeg har nå testet dem og phase 2 funker ikke for ketogene dieter.
Ergo jeg har ramle ut av ketosen. |
Takk for testen.
Du får bli æres-karbo-Mythbuster: we put our ketosis on the line so that you don't have to! |
Tusen takk, Greddy!! :)
|
Hey... litt action! :spisesnak
:p |
I et annet innlegg her inne, var det to stykker som har prøvd og funnet ut akkurat det samme, karboblokkere virker ikke... Søke, søke :rolleyes:
|
Sitat:
Litt synd at bagateller som dette kan gi en person så mye kritikk at de vurderer å forlate forumet. Håper allikevel du fortsetter å spørre når det er noe du lurer på Hilla :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Denne tråden Blir som i barnehagen når vi spør ungene: " hvem er dette sin votter"?
og neste alle ungen svarer... "ikke mine"... Nei men vi spurte ikke hvem det ikke var sine.... vi spurte hvem det var sine..:D |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04. |