![]() |
Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?
Sitat:
Se her for å få hjelp til ticker :smile: |
Sitat:
Lykke til med trening på hotellet, kult at du ikke lar deg stoppe av det! :heia: Kos deg i Danmark - er det ferie, eller kanskje jobb? |
Sitat:
Er det noen som vet sånn ca hvor mye kalorier som forbrennes ila en økt med Jillian?:confused: Har nettopp spist litt, nå skal jeg vente til maten har sunket før jeg setter igang :D |
Sitat:
Det er jobb - jeg er prosjektleder i et prosjekt hvor jeg med jevne mellomrom må være en uke i Odense. Håper på sol,vårvarme og utevin:D |
Sitat:
Lurt å la maten synke litt ja! ;) Sitat:
|
Sitat:
Jeg har min dagjobb som jeg tilbringer minimum 8 -10 timer på hver dag. I tillegg jobber jeg med en doktorgrad og sitter og skriver avhandling. I tillegg skal jeg ha tid til familie og venner, så det er ikke mye tid til trening sånn egentlig - men det er nødvendig for å holde, ikke bare kroppen, men hodet i form. Dessuten er dette opplegget genialt, for jeg trenger ikke mer enn ca 45 min på og skifte, sette opp pc, utføre prog også dusje. Får ikke tid til så kort og effektiv trening dersom jeg skal på studioet. Også en liten pekefinger og moralpreken til dere som ikke har tid - hvor mye tid tilbringer dere i sofaen forann tv'en?? Kom igjen opp og hopp :p |
Sitat:
Nå må jeg støvsuge også er det trening. God helg:D |
siden jeg ikke var hjemme før 02.45 i natt ble det ikke trening i går. Jeg har derimot tatt to på rappen nå, så det får være bra nok. Sliten hvertfall! Ikke bare bare å være en smule fyllesyk å tvinge meg til dette her kjenner jeg!
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg forstår veldig godt at det er vanskelig å få trening inn i en travel hverdag, når man er trøtt og sliten. Tro du meg jeg har vært der og jeg brukte leeeeeeeeenge på å komme inn i gode rutiner.:eek: Mitt tips er å prøve ulike treningsformer når anledningen byr seg. Finn ut hva du liker også begynn i det, små. Bestem deg for en dag i uka der du skal trene, uansett hva som skjer (kun fugleinfluensa, SARS eller pest er unnskyldning :p). Da må du planegge rundt denne ene dagen/timen og når du først har klart å få en time inn på timeplanen blir det mye enklere å få til mer. Spesielt når du begynner å merke effekten av treningen. Du får finne deg en uke og bestemme deg for at da - da begynner du uansett. Lykke til og ikke jobb for mye nå da - det fører ikke noe godt med seg. Har nemlig prøvd det også jeg :D |
Jeg starter i morgen!
Fikk tak i vekter og treningsmatte i dag! Så nå er jeg skikkelig motivert her, men skal snart gjøre i stand middag til besøk så får starte i morgen tenker jeg :) |
Sitat:
|
I`m a MESS!! så effektiv trening på 20 min har jeg ALDRI vært borti! Må innrømme at jeg ikke HELT klarte å gjennomføre uten å stoppe i det hele tatt, men da får jeg heller bruke litt lenger tid på level 1.
Jeg forstår hvorfor folka i the biggest loser kaster opp etter en økt med den dama der! :p |
Så gøy, jeg startet med Jillian Michaels 30 days Shred i dag og så fant jeg denne tråden etterpå. Jeg er med!!!!
5 kg til 17. mai: 3,9/5 30 days Shred: 1/30 |
Full av beundring for dere alle sammen! *bukker*
Jeg klarte lenge å trene 3 dager i uken etter et program, det var godt. Så jeg må komme meg i gang igjen ja. Når dere har fullført disse 30 dagene, og gir tilbakemeldinger på det, skal jeg vurdere å prøve det samme opplegget. :heia: og jeg har ingen dårlig unskyldning for å ikke trene, kun ren og skjær latskap :lol: |
Ble endelig ferdi med å shaine leiligheten så da var det treningstid før sofabrytingen og kanalstafetten starter
I dag er jeg halvveis gjennom nivå 1, altså dag 5 og jeg følte endelig at jeg har forbedra meg og at det ikke var så tungt. Joda jeg svetta og pusta og pesa, men det føltes lettere :rolleyes: Nå gleder jeg meg nesten til dag 10 for å se om jeg har fått resultat. Jeg hadde i utgangspunktet ok muskuløse lår (pga 2-3 joggeturer i uka) synes jeg, men er litt slæpp i overkroppen. Spesielt trenger grevinneslengen å få kjørt seg litt :D |
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Jeg målte meg første dag, og kommer til å måle dag 11, 21 og 30. I tillegg oppdaterer jeg etter hver økt for å fortelle om jeg ble ekstra sliten, om jeg er støl, og andre ting og tang. Jeg har også tatt det som forhåpentligvis om 30 dager kan kalles før-bilde! :D |
Sitat:
Dag 5 :heia: Moro når man merker at det blir litt lettere! |
Det var plutselig lettere i dag, men jeg har gangsperr i det ene låret, av alle ting. DET ENE, bare. :rolleyes: Og litt i magen, jeg har ikke trent magen ordentlig siden bukplastikken og det føles litt annerledes å trene etter all sammensyingen av musklene der, men det er ikke vondt eller noe. Håper all denne treningen tar knekken på bekkensmertene mine etterhvert, og at løshuden trekker seg sammen fortere. :)
|
Hei jeg har bestilt DVD på play.com nå men det tar nok noen dager og kunne tenkt meg å begynne imorgen. Kan noen sende en pm med hvprdan jeg får til å laste ned. Prøvde uten å lykkes...
Takk!! |
[quote=Mosepjusk;864032]Jeg har ikke sett The Biggest Loser, men tror jeg må finne noen episoder for å sjekke ut hvor rå Jillian var da. :smile:
http://www.youtube.com/watch?v=RAAPKdQg9hk Her er det ingen nåde! :eek: |
Sitat:
|
Nå er jeg spent for morgendagen og min første økt!
Jeg er særdeles utrent, så er vel spent på om jeg klarer meg gjennom hele programmet uten å falle-død-om hehe. |
Sitat:
|
Sitat:
Så lenge du ikke får vondt i magen er nok trening bare gull :smile: Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Jeg tror jeg begynner å bli syk så mulig jeg ikke orker treningen i dag, får se. Er helt mørbanket i hodet, svimmel og rar og frysen. Argh! Men men, jeg kommer jo fort inni det igjen om jeg har noen dager uten, det går nok bra. |
Sitat:
På noen av øvelsene føler jeg meg helt dust. Jeg føler at jeg gjør det feil, men det er jo ingen som kan rette meg. Samboer sier: "Det ser helt likt ut asså." Så det er kanskje bare fordi Jillian, Anita og Natalie er litt mer smidig, og ser litt mer freshere ut enn det jeg gjør, hehe! Du burde ikke pese deg gjennom treninga hvis ikke du er i form asså, enig der! God søndag! |
Sitat:
God søndag til deg også! |
Sitat:
Jeg har ei på 3 år. Hun våkna 07:30 i dag, men sløva i senga vår fram til kl 10:00!! (ok da, jeg hadde på TV :o) |
Gangsperre sa du?
dere som har kommet litt lenger enn meg, hvordan gikk det å gjennomføre dag 2? Ser for meg at det blir et syn for guder når jeg skal prøve å få til dagens økt :D |
Varm opp godt, så kommer du igjennom det:)
Jeg skal også ta økt nummer to nå.....så vi to er like langt:) |
Sitat:
Neida, tenkte å gå raskt en runde med hunden min før jeg starter videoen, så jeg får varmen i meg :) |
Da er min daf nr. 2 unnagjort - og det gikk kjempefint.
Litt hardere enn i går og det er normalt. Muskelne er litt stive og støle og trenger litt tid til å venne seg til dette:) Og i morgen vet jeg av erfaring blir den verste dagen:D Og ja da, aAlva - holder deg gjerne i hånden jeg. Skal passe på så ikke Jiillian tar deg:p |
Blir jo inspirert av dere og har veldig lyst til å være med. Venter på litt hjelp til nedlastingen.
|
Jeg kom meg også gjennom dag 2 uten å omkomme. Gikk faktisk en del bedre enn i går. Det eneste som holdt litt tilbake var at jeg var så veldig støl etter i går :p
Litt inspirasjon på veien: http://www.exercisetv.tv/BLOG/?tag=/...s+30+day+shred Se hva denne dama har fått til med Exercise TV, blandt annet 30 day shred :) |
Yes!! :) Takk til Lillemy71 - da fikk jeg lastet ned og er igang:heia:
Gikk en lang tur i sola først, så var ferdig oppvarmet og klar. Lurer på om vektene mine var i tyngste laget (3 kg) - for det ble tuuuuungt underveis i noen av vektøvelsene. Gjennomført 1 av 30 ihvertfall, og aller best: mannen min ble med!!! (magen skal bort til sommeren) Han var ikke helt ivrig på alle kondis-delene med "hoppetau" osv ... ble nok litt for jentete for ham, men styrkedelene gikk veldig bra. Lykke til videre til oss alle, stå på! :boxing: |
Puh!
Da var første økt unnagjort! Er LENGE siden jeg har trent og slet under et par av øvelsene, spesielt armhevingene er min store svakhet, samt at jeg har dårlig kondis.. Men ser at dette ikke er ugjennomførbart likevel, så skal definitivt fortsette. Nå har jeg lagret vektene og matten like ved TV'en så en øvelse skal jeg gjennom hver dag før jeg får lov av meg selv til å sette meg sofaen på kvelden. Svetten renner her gitt, må rett og slett ta en kjapp dusj ;) |
Jeg har bestilt dvd men nå sitter jeg med ene beinet i gips og skal gjøre det i 4-6 uker. Er det noen øvelser for armene der som jeg kan gjøre sittende ?
|
Sitat:
Det var, i følge henne, en god måte å trene kardio på dersom man ikke har mulighet til å bevege nedre del av kroppen. Slik jeg forstod det i alle fall. Ellers kan du kanskje ta situps til tross for foten? God bedring med beinet forresten! :) |
Sitat:
MEN ikke la deg knekke - stå på og gjennomfør det, for tro det eller ei så er treningen den best måten å få vekk stølheten på. Selv om du må lide deg gjennom de 20 minuttene så gjør det, jeg kan nesten garantere at du vil være mindre støl når du er ferdig. Det høres utrolig ut men sånn er det nå -det finnes en såkallt fysiologisk forklaring men den skal ikke jeg gi meg utpå. Det verste man kan gjøre er å krype i sammen i sofaen å ikke gjøre noe, da varer stølheten mye lengre garantert:eek: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35. |