Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Trening (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Noen som har prøvd 30 days shred? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32506)

Pearl75 14-04-10 18:24

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?

Hehe.. Ser ut som om "shredding" sprer seg her inne på lavkarbo også... Hehe.. Men ja, det ER jo god trening men jeg har enda ikke hatt mot til å prøve meg ettersom jeg bare er i min 3.uke i ketose og tror ikke jeg har energi nok til å gjennomføre programmet.. Men når formen kommer seg litt er jeg i gang jeg også!!!! Lykke til alle sammen som skal begynne - vær forberedt på at det gjør VONDT de første dagene...

HapiLatte 17-04-10 14:58

Noen som vet hvor tunge manualene de bruker bør være? Jeg startet i dag og det skal bli spennende å se effekten av dette. Blir antagelig skikkelig støl i morgen. Det er mye tyngre enn det ser ut til. Men dette skal jeg klare.

Dag 1 av "30 day shred".

Mosepjusk 17-04-10 19:45

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av HapiLatte (Innlegg 863926)
Noen som vet hvor tunge manualene de bruker bør være? Jeg startet i dag og det skal bli spennende å se effekten av dette. Blir antagelig skikkelig støl i morgen. Det er mye tyngre enn det ser ut til. Men dette skal jeg klare.

Dag 1 av "30 day shred".

Jeg fant et sted der det stod "3lb are fine, 5 are better if you can hang."
Altså; 1,36 kilo er greit, 2,26 kilo er bedre hvis du kan henge med.
Noe sånt :smile:

timich 17-04-10 20:51

Men er dette 30 dagers styrketrening i strekk? Ingen hviledager? Musklene skal vel ha hviledager for å restitueres?:confused:

Guttem@mm@ 23-04-10 12:07

Jeg har valgt å trene 30 day shred 3 dager i uka og annen aktivitet de andre dagene. Jeg vil sikkert da bruke lenger tid på "krympingen" men for meg er det viktig å ha dager til restitusjon av muskler samt at kroppen min er totalt utrent så for at jeg skal ha størst mulig sjanse til å gjennomføre vektnedgangen og komme i form denne gangen er det _viktig_ å ikke starte så hardt at jeg "sprekker" men at dette er noe jeg kan holde over laaaaang tid :) Som variasjon går jeg turer i hurtig tempo og i ulikt terren og jeg sykler både inne på ergometersykkelen og ute :)

Det viktigste for meg nå er å komme i gpd for slik at trening blir en del av hverdagen og ikke bare en happening mens motivasjonen er på topp...

Men dere som trenger del 1 i 10 dager for så å bytte til del 2: Sier hun ikke i programmet noe sånt som at når du føler deg klar for det skal du bytte til del 2? Altså at man ikke nødvendigvis må bytte etter 10 dager men at man skal kjenne på kroppen og presse seg slik at økten til enhver tid er krevende og utfordrende og når man da trenger større utfordring gå videre til del 2 og deretter del3?

Opheliia 24-09-10 01:48

Drar opp en litt "gammel" tråd:p

Når jeg har lastet ned denne og ønsker å ha den over på tv-en. Holder det med å brenne den over på dvd-r cd? Jeg er helt D-U-M når det kommer til slike ting. Musikk går fint, men filmer o.l ? Der må jeg desverre innrømme at jeg ikke er noe tess:o

Fofa 24-09-10 08:01

Det bør gå å brenne den på en dvd plate(ikke cd). Men noe av det man laster ned lar seg ikke brenne..
Jeg koblet pcen til tv-skjermen, men da trenger du en spesiell kabel. Et annet alternativ er å bare se på dataen når du trener. Det gjorde jeg i sommer da jeg var på ferie. Jeg hadde med meg mini-pcn, så det ble litt smått...men det gikk fint!:)

Ferskenbeinet 24-09-10 08:39

du er og avhengig av at dvd spilleren din kan spille av det formatet. Det er ikke alle som kna det! Prøv!

Akat 05-11-10 14:56

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred??

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cherry (Innlegg 859648)
Lastet ned den der 30 day shred. Jeg så på filmen først og tenkte at det fikser jeg jo lett, jeg er jo godt trent. Styrkedelene gikk helt greit men holdt på å dåne under kondisjonsdelene. Hvem visste at to minutter tok så lang tid :p

Jeg ble søkksvett. Skal prøve i 30 dager og se hva som skjer :)

Hvor lastet du ned den? Fikk lyst til å prøve jeg også!!! :)

Akat 05-11-10 14:59

hehe...sorry, så at noen hadde svart lengre opp...;) Torrentz it is...

Skippy 23-11-10 10:23

Etter å ha bestilt denne fra play.com har jeg nå pest meg igjennom 4gg på level 1. Hjelpogtrøste! Dette må da være effektivt for formen, kjenner allerede at jeg kan ta hardere i. Men jeg har aldri hatt så støle legger før heller. Sambo prøvde ilag med meg i går, han er nå mektig imponert over at jeg klarer dette. Det er forsåvidt en stor bonus for meg, det har aldri vært tvil i huset om at han har vært i best form.
De første to gangene ble jeg kjempetrøtt etterpå og sov mange flere timer i døgnet enn vanlig, tror kroppen fikk sjokk.

Kiro 24-11-10 22:30

Jeg trente med 30 days shred i sommer, men det falt litt ut igjen når jeg begynte å jobbe. Men i dag gikk det opp for meg at det er 30 dager til jul. Så om jeg begynner nå, så kan jeg bruke det som en slags juletreningskalender. Håper bare jeg klarer å få det inn i rutinene igjen. :)

Skippy 25-11-10 12:33

Så flott, da er vi to som teller ned til jul. Skal vi melde her? Kanskje det hjelper på å holde oppe motivasjonen.
På tirsdag gikk det lett, og i går var det kjempetungt. Var helt uten piff i kroppen. Er spent på hvordan det føles i kveld.

Kiro 25-11-10 19:55

Ja det kan vi nok. :)

Da var første økt overstått, og det er deilig å være i gang igjen. Merket at selv om det var tungt, så var det mye lettere denne gangen. Men det kan nok komme av at det er nærmere tyve kilo siden sist. :)

Skippy 26-11-10 10:26

I går gikk det mye lettere å trene. Selv om å trene med Jillian på ingen måte kan kalles lett, den dama er rå. Sambo var superstøl i tre dager etter å ha prøvd en gang:D, får mye respekt der. Det er super motivasjon det også. I dag er planen at jeg skal gå tidlig for å rekke og trene før julebordet. Kommer sikkert til å skli ut av ketose i kveld, men pyttsann. I morgen er det atter en dag og da blir det vanlig ketolysemat igjen.

Skippy 26-11-10 10:27

Forresten Kiro: ser av tickeren din at du er halvveis. Gratulerer. Er imponert over nedgangen din. Du kommer til å ha ny kropp til jul.

Skippy 29-11-10 14:41

Jeg flytter inn i desemberutfordringstråden. Sammen er vi sterke.

ineedthis 18-07-11 22:01

Jeg har bestemt meg! Fått lastet ned 30 day shred med Jillian, og i morgen begynner kampen! Gleder meg! Har sett og hørt om så mange flotte resultater!
Plus at jeg begynner å bli lei samme rutinen på treningssenteret hele tiden, også er det ingen der som pusher meg, annet enn meg selv. Men med Jillian i rompa, skal jeg nok gire på! Sett igjen videoen engang nå! Må si jeg gleder/gruer meg!:confused::D

Tallulah 18-07-11 22:51

Oi! Hadde nesten glemt denne formen for trening, den er jo helt genial! Fikk tatt 5 treningsdager før jeg røk et eller annet i leggen og ble handikappa for noen uker :D Kanskje prøve igjen :)

Lillemy71 19-07-11 07:55

Har vurdert å kjøre dette opplegget på offshoretur (2-3 uker) og på ferie. Det virker jo som bare det uten at jeg bruker alt for mye tid. Hmmm. må rett og slett huske å få lagt det over på laptoppen her på jobb. :)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:53.