Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Får dere overflødig hud på lavkarbodiett? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32192)

blåbær 25-03-10 00:12

Sv: Får dere overflødig hud på lavkarbodiett?

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iset (Innlegg 853492)
Det er selvsagt løshud, kirurgen sa jeg ikke hadde noe fett under. Ekstremt lite fett, sa han. Det var rett og slett BARE hud, så jo da er det jo løshud. Hva mener du det ser ut som? Overflødig hud er jo overflødig hud og jeg fikk jo innvilget operasjonen etter et halvt sekund inne hos kirurgen. :o
2 kilo hud fjernet han. Jeg ble ikke fettsuget, og magen ble paddeflat. Så det var rett og slett kun flere kg løshud.

Jeg syns det ser ut som løshud, hvertfall på andre bildet, når løfter det opp på den måten. Men jeg lurer på en ting: Når du var gravid, var huden like løs, eller strammet den seg fint over magen da? Bare nysgjerrig, altså ... :o

Iset 25-03-10 00:15

Jeg veide rundt 90 kg da jeg ble gravid så jeg hadde jo uansett mer fett på magen da. Gikk ned ca. 20 kg i svangerskapet, men magen vokste så huden lå vel egentlig stramt over magen ja. Den var ikke løs som på bildene. Rett etter fødselen hadde jeg ganske flat mage, men da hang huden. Så gikk jeg ned enda flere kilo og huden hang mer og mer.

Vettel 25-03-10 09:58

Jeg har sagt det før, men sier det igjen. Du er virkelig en flott dame, Iset!
Og 70 kilo ned - er jo bare helt utrolig! :heia:

Iset 25-03-10 11:07

Hehe takk. :D Det er et nytt liv, for å si det mildt.

Myrull 25-03-10 11:40

Utrolig imponerende, å så fin du har blitt!

Jeg tok hastekeisersnitt å det arret var utrolig lite pent.
Så tok jeg bukplastikk for å få bort posen etter graviditeten og få arret litt penere, men det er veldig lite pent....ble nesten værre. :(
Det er ikke rett i hele tatt å enda det er 5år siden siste gang så er arret veldig synlig.
Det er helt nederst på magen så kommer jo under bikini osv...ikke at jeg går ofte i det. :p
Vi holdt på å dø både jeg og ungen så burde jo egentlig være glad for at jeg bare har et veldig lite pent arr. :o

Cherry 25-03-10 14:12

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iset (Innlegg 853492)
Det er selvsagt løshud, kirurgen sa jeg ikke hadde noe fett under. Ekstremt lite fett, sa han. Det var rett og slett BARE hud, så jo da er det jo løshud. Hva mener du det ser ut som? Overflødig hud er jo overflødig hud og jeg fikk jo innvilget operasjonen etter et halvt sekund inne hos kirurgen. :o
2 kilo hud fjernet han. Jeg ble ikke fettsuget, og magen ble paddeflat. Så det var rett og slett kun flere kg løshud.

Jeg mente ikke at det IKKE var løshud. Det jeg mente var vel heller at det jeg trodde jeg skulle se var masse rynkete hud som bare hang og lang. Førbildene ser jo litt ut som min mage gjorde med masse fett på. Så jeg mente vel å si at det ser ut som FIN løshud :).

Jeg har ikke så mye løshud, men jeg har en liten stripe midt nederst på magen, rett over musa og den er skikkelig sånn rynkte og fæl. Ikke henger den ned heller. Det er liksom en sånn linjalstripe rett opp fra det aller helligste. Når jeg tar i den spretter ikke huden tilbake sånn som andre steder, men bare liksom....ligger der en stund. Jeg kan dra den noen cm ut, uten noe annet enn hudlaget mellom fingrene. Æsj.

Iset 25-03-10 14:49

Ah sånn ja, jeg ble litt usikker på hva du mente jeg hadde, hehe. Men jeg hadde som sagt ikke fett under huden, sa kirurgen, så det var ren løshud. Jeg har sett tilfeller som du beskriver også, det er visst mange forskjellige variasjoner, hehe. Kommer sikkert an på hvor mye man har, hvor mye man har gått ned osv. Heldigvis viste det ikke så voldsomt godt under klærne, selv om jeg fikk DEN bilringen når jeg satt. Men jeg kunne ikke trene særlig hardt fordi huden hoppet opp og ned og det gjorde vondt og var ubehagelig, og jeg måtte gå i bukser som var 1-2 størrelser større enn det jeg normalt brukte, siden jeg var mer "omfangsrik" i det området med all løshuden, og resultatet var jo at bukselårene hang og slang. Irriterende, godt det er borte nå!

Myrull: oj så skremmende, godt det gikk bra! Et arr er en liten pris å betale da ja, selv om man helst skulle være helt arrfri. Blir spennende å se i fremtiden, om de klarer å sy uten synlige arr etterpå, slik som i Sci-fi-filmene. :D

tangoto 03-04-10 16:03

Utrolig flott resultat på ei flott dame!! Virkelig lekkert og du har ingenting å skjemmes over:D

Begge fødslene mine endte opp med to akutte keisersnitt, har gjennomgått IVF, hatt medisinsk brystreduksjon og en kikkhullsoperasjon pga endometriose.

Det har med andre ord vært mye romstering i nedre mageregion og mange arr mannen har måttet pleie, men det går seg sakte men sikkert til :)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:57.