Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Negative ting med lavkarbo (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=31618)

Lotta 04-03-10 17:48

Sv: Negative ting med lavkarbo

Likte disse negative tingene. Litt spent på nummer 2 og 10:)

crystall 05-03-10 14:17

:lol: nå er magemusklene trent i dag også! Dere lurte meg der ja!:p

Dell 05-03-10 14:24

Det jeg synes er mest negativt med lavkarbo er at jeg endelig har funnet noe som virker for meg, og at jeg derfor ikke trenger å studere alle slags andre metoder. Det er dumt det! Skjønner ikke at jeg gidder =)

Supera 06-03-10 02:45

Man blir ikke slått ut etter en stor middag. Så det vil si at hvis man spiser middag med høykarbovenner, så er man den eneste som orker å ta oppvasken.

Photobscura 06-03-10 11:36

Man kan risikere å få regelmessig syklus, og kan nesten se på klokka når mensen kommer. Hvor ble det av spenningen i hverdagen, liksom?

Licota 06-03-10 12:02

Man må tisse hele tiden! Skikkelig frustrerende, særlig når man sitter midt i et møte eller på skolen i en forelesning. Også er man jo konstant tørst også da. Ukult! Jeg savner å gå uten drikke i noen timer. :D

BobBob 06-03-10 13:22

Det er så kjipt å spise ubegrenset av maten jeg elsker. Jeg ville jo helst veie og måle opp mikroporsjoner og gå sulten hele døgnet. :(

PrøveKanin 06-03-10 14:41

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Licota (Innlegg 843362)
Man må tisse hele tiden! Skikkelig frustrerende, særlig når man sitter midt i et møte eller på skolen i en forelesning. Også er man jo konstant tørst også da. Ukult! Jeg savner å gå uten drikke i noen timer. :D

Hmm det der har jeg opplevd også, vanlig under lavkarbo ?

Licota 06-03-10 15:00

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av PrøveKanin (Innlegg 843449)
Hmm det der har jeg opplevd også, vanlig under lavkarbo ?

Ja, man drikker jo mer når man spiser lavkarbo. Prøver jo å få meg nok vann, sånn 2-3liter, men gud hvor vanskelig det er noen ganger. ;-)

Ferskenbeinet 10-03-10 10:11

En bruker gjerne en del av arbeidsdagen til å henge her inne da, det må jo være negativt (for sjefen i det minste) !

Lillevoff 12-03-10 11:19

For ikke å snakke om at man finner frem beinstrukturen sin igjen... Hallo, her har man brukt årevis for å bygge opp polstring og så dukker søren meg hoftekammene opp igjen??

Solange 12-03-10 11:22

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lillevoff (Innlegg 846498)
For ikke å snakke om at man finner frem beinstrukturen sin igjen... Hallo, her har man brukt årevis for å bygge opp polstring og så dukker søren meg hoftekammene opp igjen??

For ikke å snakke om kragebeinet som jeg trodde jeg hadde greid å skjule for alltid:rolleyes:

Vettel 12-03-10 11:44

En annen ting som er veldig trist: Man lager så god mat at barna vil heller ha min, enn det jeg faktisk har kjøpt til ungene! *la maten min være i fred!*

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:59.