Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   5 kg i mars - Bli med du og, da vel (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=31419)

summis 27-02-10 14:34

Sv: 5 kg i mars - Bli med du og, da vel

Slenger meg med på denne jeg også, men om jeg klarer det er jo en annen ting......

friskogrask 27-02-10 15:48

Jeg er også med!:)
Startet forrige mandag, og har tenkt å ha veiedager på mandag.

Målsetningen er å komme så langt ned at den innkjøpte "brudekjolen" må sys inn før den store dagen!:D:D:D

DrBabe 27-02-10 15:51

Får jeg være med på "5 kilo ned i mars" selv om jeg ikke er i ketose tro? Det manglet liksom en sånn gruppe i lavkarbotrådene...

Vannmann 27-02-10 16:51

Prøver igjen. Klarte det ikke i januar, men nå trener jeg mye mer, så håper det går bedre nå.

Pustrine 28-02-10 13:39

Ja, jeg er med!
Er ny her på lavkarbo, men har holdt på med det en liten stund.

vimsi 28-02-10 15:08

Jeg starter i morgen,og håper på ialllefall 5 kg i mars:) Jeg skal kjøpe boken i morgen:) Lykke til alle sammen:)

Kaneljenta 28-02-10 20:30

Ja jeg blir med. Er fersk inn i dette nettstedet. men jeg har godt ned ti kilo allerede. :)

altajenta 28-02-10 20:41

Vil også gjerne være med. Veide meg fredag, så jeg tjuvstartet også litt :-) Er ny, og bruker all ledig tid på å lese meg opp her inne, utrolig mye å sette seg inn i, men veldig spennende og ikke minst interessant. Lykke til til oss alle sammen!

Lykkelig 28-02-10 21:10

Jeg tviler av tidligere erfaring at jeg klarer 5 kilo på en måned. Men jeg er villig til å prøve. Akkurat kommet i ketose. Gikk forbausende raskt.

Veiedag i går 27 feb. Og da var vekta på 66 kilo.

Ned-Baby 28-02-10 23:32

Hiver meg på jeg og!
Har lenge forberedt meg på og begynne mandag 1.mars! :-D

Stinepusen 01-03-10 02:08

Er definitivt med:)
Brudekjolen er litt i trangeste laget...:eek: Må passe til den 27 mars, så tar imot alle kickstart tips jeg kan få:p

matitt 01-03-10 07:38

Jeg er også med! Skal vel egentlig ikke ned mer enn 4 kg nå, men tror DET kan bli vanskelig nok for en amatør som meg ;)

Solange 01-03-10 08:52

Kaster meg på mars-utfordringen:) Gikk ned 3,8 i februar, og håper å greie fulle 5 i mars....

only 01-03-10 08:57

Hei, jeg er med, jeg veide meg i dag og da stod vekta på 102,8, så 5 kg i mars SKAL jeg greie. Jeg har vert i ketose i snart tre uker og har gått ned 5 kg på den tiden, så må bare øke treningen og drikke MASSE vann så skal jo dette gå håper jeg! Lykke til alle sammen!

Janevel 01-03-10 09:29

Jeg er også med!
Begynte på torsdag (25 februar) og jeg VIL og SKAL klare 5 kilo i mars! :)

Heiaheia :heia:

Tiilda 24 01-03-10 09:34

Da kan jeg med glede konstantere at jeg har gått ned 6 kg siden den 8 februar, da jeg starta:D:D Kunne nok ha gått ned mye mer hvis jeg ikke hadde så totalt hadde gått bananas førrige helg å spiste vaffelkaker (vanlige med både mel og sukker), risengrynsgrøt, potetgull og en HEL sjokolade:eek::eek: Blir nesten flau av å skrive alt jeg spiste:_ohmy: Resultatet ble sikkelig vondt i magen og veldig trøtt/ tung i kroppen, så det frister ikke til gjenntagelse for å si det mildt:p
Så da er det vel mulig å gå ned 5 kg iløpet av Mars håper jeg:)

ainiju 01-03-10 09:48

Henger meg på denne:) Etter en skikkelig karbo helg så er jeg gira på å sette i gang igjen. Etter 3 mnd i ketose, hele jula og hele sydenturen, der jeg var veldig flink, ga jeg meg selv fri i helga og fråtset i div karbobomber..:eek: Sitter igjen med en uggen følelse, men var også litt godt og ikke tenke på å spise rett. Men nå er det alvor!! 5 kg er ingen spøk å få av, er vel bare trene og spise rett denne mnd..Dette skal jeg klare!!!:):):) Starter med yoga og aerobic i dag.. 30+60=90 min.

Lunia 01-03-10 11:26

Veide meg i dag,og vekta står på 81,0.Gleder meg til å se 7tallet snart!
Er supergira!Lykke til alle sammen,dette skal vi klare!!!

Arnhild 01-03-10 11:38

Da prøver jeg på nytt... Det gikk ikke med fem kg ned i februar, men satser på at dette er min måned :D

Runegutt 01-03-10 11:52

:)Med så mange skjønne damer i tråden, må jeg hive meg med

nisse 01-03-10 12:51

Da begynner det i dag. Hvis jeg klarer 5 kg bli jeg mindre en på bryllupreisen... Litt ekstra motivasjon :) Spiste 2,5 pannekaker i går. Det var godt men vil bruke noen dager til å komme meg i ketose. Spiste bare de og 1 avokado i går da gikk det bra. Lykke til alle sammen

Val 01-03-10 14:18

I dag er det 1. mars og starten på -5 kilo utfordringen!

Lykke til alle sammen, dette kommer til å gå så det suser!! :boxing:

Startvekt for meg er 75,5, så da blir det hardkjør denne måneden. Starter i dag med en skikkelig trimtur! :D

Heia oss, alle sammen:heia::heia::heia:

Designeren 01-03-10 14:41

Jeg hiver meg med her...glemte å veie meg i dag (eller....hadde ikke lyst etter en kjempe utskeielse i helgen). Hadde gått ned 5 kilo i jan/feb. Trenger sårt motivasjon om dagen....går så tregt....

Derfor melder jeg meg inn her og oppdaterer ticker i morgen. LYKKE TIL ALLE SAMMEN!

Superkatti 01-03-10 15:10

Hei!
jeg starter i dag med ketolyse og vil veldig gjerne prøve på 5 kg i mars. hadde jo bare vært helt fantastisk! starter med vekt på 72,7 i dag.
tips og motivasjon trenger jeg masse av.

http://tickers.TickerFactory.com/ezt...KSG/weight.png

majanne8 01-03-10 17:16

Da var vi kommet til mars :) Starter i dag med 63,9 kg. Hvis jeg klarer 5 kg denne mnd, er jeg under 60, noe jeg ikke har vært siden begynnelsen av ungdomsskolen! :visemuskl

Lykke til til oss alle :heia:

Narnia 01-03-10 21:26

Veier inn på 92 kg i dag, og gleder meg til å se åttitallet med dere i løpet av mars!

Skal vi ha innveiing ukentlig f.eks (mulig jeg ikke har lest tråden godt nok..)?

Bollemor 01-03-10 22:34

Slenger med med selv om jeg ikke klarte det verken januar eller februar..
går så tregt med meg:(

lp3537 01-03-10 22:42

Jeg er med!!! Synes 5kg høres veldig mye ut ettersom jeg "bare" gikk ned 3kg i februar, men skal gjøre mitt beste. Dessuten er det jo flere dager i mars enn i februar :-) Lykke til alle sammen. Vi får holde hverandre oppdatert på hvordan det går.:)

loone 02-03-10 00:06

Jeg er med:D
Er bare på min fjerde dag på ketolysekuren, men er veldig fornøyd hittil!
Vekta forje uke sto på 77,9 så blir spennende å se med en ukes lavkarbo under vingene!
Skal på stobyferie 5 dager i mars. Så dette er kanskje akkurat det jeg trenger for å holde meg på matten i London! Hehe!

Lykke til alle sammen!:D

Namba 02-03-10 00:13

Dere som klarer å gå ned 5 kg i måneden, hva er hemmeligheten?

Jeg har gått ned 3,5 kg på tre uker (mine første tre vel og merke), men bare 0,2 av dem var den siste uka. Jeg tror i grunn ikke at jeg kunne gjort noe "bedre" enn det jeg har gjort. Jeg synes jeg har oppnådd et kjemperesultat, men at jeg klarer fem kilo i mars har jeg lite tro på.:cool:

Lykke til alle sammen!:)

abby81 02-03-10 00:34

jeg er også med :)

Arnhild 02-03-10 08:26

Jeg har veiedag på tirsdager, men veide meg også på søndag (selv om jeg var ganske langt unna å nå 5 kg i februar måtte jeg jo veie meg :D)

Siden søndag har jeg gått ned 0.7 kg. Så da er jeg i gang!

0.7/5 kg

Likevekt 02-03-10 08:29

Jeg henger meg på - klarte det ikke i februar, men jeg gir meg ikke! Veier meg mandager:)

DrBabe 02-03-10 08:46

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Namba (Innlegg 840451)
Dere som klarer å gå ned 5 kg i måneden, hva er hemmeligheten?

Jeg har gått ned 3,5 kg på tre uker (mine første tre vel og merke), men bare 0,2 av dem var den siste uka. Jeg tror i grunn ikke at jeg kunne gjort noe "bedre" enn det jeg har gjort. Jeg synes jeg har oppnådd et kjemperesultat, men at jeg klarer fem kilo i mars har jeg lite tro på.:cool:

Helt ærlig så tror jeg det kommer mye an på hvor mye man faktisk har å gå ned. De siste kiloene sitter hardere hos de fleste og de første (som gjerne er mye vann som holdes av stivelse) går lettere.

Jeg tror ikke det nødvendigvis er så sunt å gå ned så fort og jeg tror vel egentlig at 3,5-4 er mer realistisk for min egen del. Men hvem vet... jeg blir med og ser hva jeg får til.

DrBabe 02-03-10 08:48

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Arnhild (Innlegg 840491)
Siden søndag har jeg gått ned 0.7 kg. Så da er jeg i gang!
0.7/5 kg

Og jeg har gått ned 0,2 siden søndag. :cool:
0.2/5

Arnhild 02-03-10 09:10

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av DrBabe (Innlegg 840503)
Og jeg har gått ned 0,2 siden søndag. :cool:
0.2/5

og jeg oppdaga at vekta viste feil... :hylgrine: Dumme, dumme vekt, fikk lyst til å kaste den veggimellom!

0/5 kg

Lullen 02-03-10 09:47

Jepp, da er mars igang og jeg veier nå 78,6.

Stod omtrent helt stille forrige uke, men da hadde jeg heller ikke noe trim å snakke om :p Lå myyye på sofaen og så på OL...

Denne mnd derimot skal det bli forandring. Har meldt meg på vektstang idag, så nå skal jeg komme igang igjen :D

tangoto 02-03-10 09:47

Da har jeg gått ned 0,3 siden søndag til 81,2. Veiedag var i går, mandag, men hadde ikke vekt. Totalt sett går det ikke superfort. Gjør alt riktig som nevnt over her, drikker ikke vin i helgen en gang.. Lurer og på hva hemmeligheten er.. ;-) Uansett, artig med denne tråden! :-) 0,3/5

Designeren 02-03-10 10:53

Da er jeg innveid for mars og ticker er oppdatert. Etter helgesprekk sto vekta på samme som for to uker siden (veide meg ikke forrige mandag). Tror det kan være fordi jeg forrige uke tok et oppgjør med fettmengden jeg spiste....fikk nok i meg alt for lite :) I tillegg har jeg bakt Nannahs kjempegode knekkebrød - superenkle å lage - åhhh så gode med meierismør og gulost på!:sikle: PRØV!!!

Da starter jeg mars med friskt mot og SKAL klare 5 kilo sammen med dere!:visemuskl

only 02-03-10 12:44

Ok, hva er mest gunstig når en skal gå ned i vekt med ketolyse, spise ofte eller skjeldent?

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:23.