![]() |
Sv: Flere som er i fra Karmøy, Haugesund og omegn her inne?
Kjempe :)
|
jess:) sunns d e litt sløvt her eg, barra meg å deg så skrive fortiå?
men men.. lyst å skriva litt om deg sjøl? kor masse du ska ner, ka du pleie å spisa osv?? eg kan bjunna me meg, e 20 år å e samboar og forlova, har ein sønn på 6mnd:D ska ner 10-12 kg, drive med egenkomponert lavkarbo.. Blir for det mesta egg å bacon, omelett med skinke og fløte, middag ofta blomkål og brokkoli med fløtesaus og køteletter, kylling,laks..ostelasagne..osv..knall godt:=) funke jaffall fint:) vege meg mandagar, du da? sko me hatt felles vege dagar? |
Tror hu eine e på jobb reise.
Meg jah, er 24 år bor i haugesund me samboeren min. Eg ska ner rondt 20kg ca. Eg prøve så godt eg kan å holda meg innenfor 15g karbo t dagen, men ikje allti eg får det t å tillegg så har vektå mi klikka..hehe... Eg veie meg ikje så ofta, eg blir fort opphengte i vektå så derfor har eg lagt den godt t siden å veie meg når eg føle for det :) hehe... |
Det e flott:) vettje kor mangen karbo eg har t dagen men ser eg går ner da, håpa eg klare målet mitt til juni for då ska me til syden! Glede meg vilt:)
ja den vektå e kje allti lika kjekke, kan fort bli ganske opphengte..hadde ein periode der eg va d men nå e det ein gong i ukå:p Gleda meg t å få kroppen min t bake:) trene du og? Eg trene ca 3 gonger i ukå for eg sunns det hjelpe bedre på vektnedgangen sjøl om eg kje går så fort ner da..men e kjekt o, trene for det mesta spinning:) Men får vell sei go natt, ein så vil eg ska varme å legga meg ;) |
Eg o ska t syden. 14 :) derfor eg håpe det går fort..hehe....Eg går vel egentlig bare tur ein gong t dagen. Då går eg sirka ein time. Godt me ein luftetur iløpe av dagen :) E så plagt med hodepine så det ekje så mye eg klare å jør iløpe av dagen..heh..
Ha ei god natt :) |
Eg kan godt komma men det passe vel best å komma om kvelden då siden eg jobbe om dagen og har to små eg må vara litt med :) Eg bur forresten på Vea :)
|
så kjekt:) då kan me bli brune å fine i syden:)
e hærligt å gå tur ja:) ska eg o om ei litå stonn siden eg gidde kje gå på trening i dag, har så masse å jer, fredag vettu, vaska å rydda åsså besøk seinara:=) Hannehk: Ja passe når som helst for meg så kvellen går fint, barra hive ut mannen eg så;P hehe |
Kjempe bra at me kan treffast :) bare send meg dato, klslett å adressa så komme eg :)
|
altså 24/2 ca 20.00 sjå Aijla på strandå i koparvik???
|
Passe perfekt for meg:) kl20 24.2:D adresså e torvvikveien 5, e rekkehus:p
|
Hehe,,,okei...får håpa eg finne fram då :P ekje så godt kjente i kopervik :P
|
Hehe:) e egentligt kje så vanskligt å finna fram, kjøre forbi kiwi, så kjører du ca et halt minutt videre, forbi legoland åsså e du der:) ligge på veenstra siå, e 6 rekkehus, å di e heilt lyse å nye så nogen e fortsatt t salgs, står sånn til salgs skilt på nogen..håpa du finne fram;)
|
Jada,, ska nok det..har jo gps..hehe :P står det nr på dørå di sånt at eg vett det e rett dør liksom..hehe...
|
Nei:/ har kje komt så långt, hehe:p men d står et julatre utfor verandadørå.hihi:)
|
heihei jenter:) kossen det går med dokke?
e d nogen så drive me ketolyse og så konne gitt meg et forslag på ein dags/ukesmeny? |
Eg holde på med ketolyse, men eg slite litt me ein ukesmeny sjøl. Som regel så spise eg egg å bacon t frokost, fisk,kjøtt elle kylling me brokkoli å blomkål t middag å så egg å bacon t kvelds hvis eg e sulten.
|
Frokost: Omelett (kan varieres i det uendelige), egg og bacon, cc med kanel splenda og mandler evt litt krem
Lunsj: Salat med kylling, agurk, tomat, paprika (grønn har minst kh) Middag: Oppskrift herfra - kjøtt og grønnsaker stekt i smør er bra og ikke glem fisken Kvelds: Omlett igjen eller egg og bacon, hardkokt egg med smør, røkelaks og eggerøre, middagsrester (en gjenganger her :) ) eggemelk latte |
Tusen takk jenter:)
Det e t stor hjelp, ska prøva å komma i ketose, håpa det går:) ska bjunna å rekna ut kor masse karb maten eg spise har så eg ser at eg hålle meg t det eg ska;) |
Lettare å holda orden då når du regne det ut...nå går det litt på augamål sjå meg, men veige litt ennå...
|
Ja va kje så vanskeligt å rekna det ut helle, e jo enkelt når ein har vekt o:)
Så det blei ca 13 g karbo på meg i dag:=) Men eg lurte på det me fun light kan eg drikka det på ketose? Har hørrt at nogen kan å nogen kan ikkje? Slite me å få i meg nok vann, må sjerpa meg på den, va flinkare før..jaja. SKA drikka 3 l vann i mårå å prøva å hålla det kvardag! Får vell ta kvellen eg då, såv godt!;) |
Koss smake det me cc? aldri smakt det, men føle liksom at det kansje ikje smake så kjempe godt..hehe...
|
ka e cc? cottage cheese? har smakt d ein gong, va kje noge spesielle smak på d, men viss du bruke stavmiksar får du ut klompane så går d an å ha litt fun saft i så blir d akkoratt så jogurt, har hørrt folk så ete d:D
|
Okei. Får vel prøva det ein dag då.
|
Hehe, du får sei når du har smakt det om det va godt eller ikkje;)
|
ja, hvis eg tør å kjøpa det inn dah :P e ganske så usikker på om eg like det,,hehe...
|
Eg hata det før, men nå syns eg det e godt. Du må barra vara åpen for å prøva :) sånn e det vel med alle ting. Eg ete sykt masse nå så eg aldri hadde vurdert ein gong før :ja:
|
Jepp :) eg har vert å handla i dag å då kjøpte eg inn både cc å avacado. Heh..Så me får sjå koss det smakes :p
|
Sitat:
|
Det hørrtes godt ut me kanel å splen og fløte, blir ein goe kveldskos elle dessert:P det ska eg o prøva trur eg:D
|
har jo kjøpt inn to ting eg ikje trodde eg sko kjøpa noengong...hehe...tar å smake på det ein dag eg føle for å prøva noe skummelt :) Tenkte eg sko smaka det me kanel, splenda å mandler ja. Bare litt domt at eg e allergiske mot nøtter..hehe...
|
Eg prøve cc me kanel, krem å splenda, lagte 2 porsjonar. samboaren fekk smaka o, d va godt, minnte litt om riskrem men eg klarte kje eta d opp for eg sunns d blei søtt å kvalmanes å d va mektigt, så litt går men kje masse, hehe.. trur d e kremen så jere d..:o men verdt å prøva ein aen gong o men eijn litt mindre porsjon:)
|
nå har eg smakt på avacado å cc...ikje godt...hehe....koss e det me dokke? hatt ei fine helg? uten noen utfordringer? Det hadde eg..vert på hyttetur me familien min å då fiksa de opp me mye go mat å digg...det va litt tøft asså...slite me det at eg ikje kan spise litt snop på lørdagane asså..hehe..
|
Hyttetur så kos;) e allti litt utfordring i helgene,går allti litt opp eg når d e helg, men denna helga så eg passa meg, men ska i selskap o da..tar barra me meg mat så eg lage sjøl åsså tenkte eg å laga gele an fun saft så eg har noge å eta uten å bli for frista av snop å sånn:)
E dokke klar for i mårå da jenter?:cool: |
Dokke komme vell?:)
|
Det har skjedd en del ting hjemme som jeg bør fikse opp i i kveld :( så det passer litt dårlig for meg.. men jeg er gjerne med senere hvis noen vil samles!
|
Ånai :( det va jo domt :( e det bare eg så kan då elle?
|
Kansje me ska ta det ein aen dag då, siden det ikje e så mongen så kan. Kjekkast å ha flest mulig der. Men det e det samma for meg da.
|
off da:( håpa du får ordna opp i de:)
ser ut så d e barra du ja, vettje eg om du vil komma då da? blir i så fall meg å ei aen å deg viss du komme:) |
Okei. Eg kan komma eg hvis det komme flere ja :) blir det tiligare enn åtta elle? Å har du et nr eg kan nå deg på i tilfelle eg ikje finne fram :p
|
får kje tak i hu andra så sko vara me eg:confused: menne då e d vel bedre å ta d ein aen gong når alle kan?:)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:56. |