![]() |
Sv: Starthjelp
Takk :) ja, detta ska gå supert :)
|
Vett noen om eg kan spisa sjokolade i fra meny? Hørte rykter at der selge de litt ting t denna kuren. Noen så har erfaring me det?
|
Noen Meny- butikker fører ketolyse- varer, ja.
Men det finnes desverre ikke noen ketolyse- sjokolade! Du kan spørre i en helsekost butikk etter sukkerfri sjokolade.Det kan se ut som om det er mange karber i en sånn sjokolade, men vi kan trekke fra det som heter sukkeralkoholer!:D For de aller fleste gir ikke dette noen blodsukkerstigning å snakke om. Faren er at mange blir svært uroligei magen og må løpe til det lille rommet med hjerte i døren. Om du absolutt må ha sjokolade, ville jeg kjøpt vanlig 70 eller 86% og heller spist mindre! |
Okei. Nai, må liksom ikje ha sjokolade. Men syns det e kjedligt å ikje ha noe godt å kosa seg me på lørdagen når me ser film å sånt.
|
Å så lure eg på om det bare e meg elle 15g karbo litt lite av å t? Eg e sulten ennå eg..selv om eg har spist..heh
|
For kroppen min er 15 karber for lite. Jeg må opp mellom 20 og 30 for å gå ned i vekt!:)
Om du ligger noe over enkelte dager spiller ingen rolle!;) |
Okei. Men ikje mer enn 20 kan eg gå øve vel? Siden eg e vante me 15..litt greit å vita kor mye eg kan gå øve før det blir for gale..heh..
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Ostechips eller stangselleri med smøreost, ost og paprikabiter, macademianøtter, sen middag.... Det vi koser oss med behøver jo ikke være sjokolade og potetgull, kaker og kjeks. Det kan være sunne, ketolysevennelige ting også! En kopp fruktte med cocosa holder ofte lenge som kos for meg!:D |
Heilt sant det dokke seie :) må liksom ikje ha no snop elle no, men det e liksom allti det som har vert kosen både når eg va mindre å nå når eg flytta ut. Så då tar det litt tid å komma utav den tankegangen. Men ska t syden i mai å då har eg bestemt at innimellom så ska eg få kosa meg me noe godt :) Då har eg holdt meg siden januar å kan få lov t å kosa meg..hehe..
|
Ser det e mongen så skrive om fett å proteiner i maten. Eg bruke smør når eg steike meg egg å sånt. Men e det spesielle matvarer så har mye fett å sånt i seg så eg ikje har fått me meg?
|
Nakkekoteletter, avocado, laks, bacon, ribbe.....
Spis fettranden på svinekotteletter, hell olje over salaten, brik cocosa i teen/kaffen, hell smør over maten ... Kort sagt: Når du tror du har fått nok fett, ta litt til! |
hehe :) Godt råd :)
|
Off, idag sprakk eg å hadde meg to små poter når me hadde ribba :( har veldi dårli samvittihet :( men, i mårå e det på an ijen :) har ikje spist noe aent i dag da, så kan vel ikje ver så kjempe gale..heh..
|
Bare innse at spist er spist og fortsett som før!;)
Ingen stor skade skjedd!:D |
hehe :) sant det :)
Kjekt å kunna sei sånt å få positiv tilbakemeldinger :) hehe...istedenfor kjeft å at du ikje klare å holda deg. |
Er derfor man blir så avhengig av dette forumet! Det er rett og slett godt å være her!:love:
|
Ja, er her inne hver dag å ser på hva folk skriver. Er veldig motiverende å se på bilder å lese om erfaringer med kuren. Å så har broren min begynt på kuren, så då kan eg snakka me han om ting eg lure på å sånt. Min motivasjon er jo syden. Då ska jeg ned til kypros me foreldrene min, den ene broren min å begge de jeg er tante til :) Glede meg i hjel :) Håpe å kunne ha mye energi til å leke me de om dagen og kose meg :) Håpe o at hodeverken min blir bedre av alt detta :)
|
Godt å ha en ekstra motivasjonsfaktor, ja!:D
Mange som har blitt kvitt diverse helseplager på lavkarbokosthold, så vi får krysse fingrene for at det gjelder deg også!:spent: |
Jepp :) eg krysse alt så kan kryssast :P Lykka t vidåre t deg o :)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:33. |