![]() |
Sv: 5 kg i januar
Sitat:
|
er for meg et het urealistisk mål. og om jeg hadde gått ned over 1kg i uka kunne det umulig vært bra for kroppen min ...??!:confused:
Måla mine er på maks 0,5kg i uka... |
gått ned 2 kilo her, og jeg startet på mandag :) Deilig med skikkelig motivasjon - så håper jeg bare det fortsetter som dette, for da er jo 5 kilo raskt borte :D
|
yes da har jeg greid 1 kg totalt i Januar. Skal greie fire til. da har jeg tatt av totalt 20!!! Reiser til Spania første uken i Februar, bare og gi bånn gass her!!!!
Sikkert bare vann. men alt hjelper .-) |
har ikkje veid meg enda.. så blir spennede til mandag!:p
|
Jeg er også med! 1,2 kilo på meg så langt :D 3,8 igjen for januar!
|
Jeg er med!
Har gått ned 2 kilo siden mandag(da begynte jeg kuren), så nå satser jeg på 5 kg innen januar...hehe:) Målet mitt er 14 kg innen mai(da begynner jeg i jobb etter mammapermisjon) |
- 1,3 til nå :D
3,7 kg igjen av januarmålet ;) |
Kunne tenkt meg å gå ned 5 kg første mnd jeg også, men begynte på mand og tviler på vekta har rikket seg, føler det ikke sånn. Men skal ikke veie meg før neste mand, så blir spennende å se om 5 kg første mnd blir realistisk for meg.
Har over 30 kg som skal bort, klarer jeg 20 av de i løpet av dette året så blir jeg fornøyd.:) |
-1.8 kg så langt
3.2 kg igjen til målet:) |
eg e me eg:)
|
minus 1,5 kg til nå!! klare dette!!:)
|
Første uke er da over og første veiedag ;)
Ned 1,8 kg. En kjempestart spør du meg. Veldig fornøyd ! Mangler da 3,2 på målet om 5 kg i januar. |
Hei, da er jeg veid inn etter en uke og resultatet er - 1,4 kg, dvs at jeg har 3,6 kg igjen, ikke umulig håper jeg!
|
skulle gjerne vært med, men etter 1 uke på ketolysekuren, så har jeg ikke gått ned noe som helst :( så jeg er litt skeptisk til at det går med 5 kg innen januar er ferdig..
men jeg kan jo prøve :D nå skal jeg snart ha mensen da, så jeg håper på at det kun er derfor..:confused: |
1.5 kg første uka, og da fikk jeg mensen på sønd.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Har gått ned halvparten av de 5 kg:)
2.5 kg igjen til mål!:D |
Jeg har gått ned 4 kg allerede siden 04.01:-)
Bare 1 kg til så har jeg nådd målet for januar:D |
Begynte 11 Januar, Ned 5.5 kg allerede :D weeeeeeee:p
|
Jeg har gått ned litt over 1 kg første periode. Men merker at det er tøft å skifte over til ketolysemat igjen etter julen. Søtsuget sitter fortsatt igjen.
|
Halvveis i januar, - 2 kg. Går ikke så fort med meg, men håpet er jo å klare 5 kilo da! ;)
|
2,7 så langt i januar for meg :D Det er over halveis det!
|
3.8, men har da hatt omgangsyke .-) så det ble vel litt juks egentlig. Kommer vel endel vann tilbake etter den :-)
|
Ned 2,4 kg på meg, fortsatt en mulighet for meg å nå målet!
|
Jaja, var hos legen og hadde gått ned 1 kg på 4 uker...gremmes...da spurte jeg ham om jeg nå veier 71 kg, da jeg henger der, kroppen vil liksom ikke under det...og det bekreftet han....blir gærn altså! :mad: MEN jeg skal ikke gi opp nei! Nå vet jeg vekta og da kan jeg finne frem den her hjemme også og følge med.
Melder meg herved ut her, da jeg ikke har sjanse til 5 kg uansett liksom! :) Lykke til alle sammen! |
Sitat:
|
hm... tror jeg vil slenge meg med. jeg har så langt i januar gått ned 2,6 kg. har tid og sjans til å klare 2,4 til i løpet av mnd, så jeg slenger meg med her:)
|
Jeg er med! Dvs, jeg håper jeg er med. Det er snart 22 januar og jeg har gått ned fra 80.6 kg til 77.2kg hittil. :)
|
:D Jeg har klart det!
Siden 1.jan er jeg i dag 5,4 ned! Wow, nå er jeg stolt av meg selv nå! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Ned 0,4 siste uke. 4 kilo sammenlagt. Er ikke sikker på at jeg klarer de 5 før januar er over. Det er håp da for jeg veide 600 gram mindre for to dager siden :)
|
Det går sakte, men sikkert nedover. Etter uka med vektoppgang pga mens og det der, så er jeg nå på rett vei igjen. Det er motiverende å se.
Vel - enda en uke igjen av januar, så jeg håper på minus 5! |
Ligger nok dårlig ann til målet nå. Har bare gått ned 0,2 kg siste uke... Har da 2,4 kg igjen på en uke, og det blir nok vanskelig... Men 10 kg til påske satser jeg på!
|
ja da er det 0.8 igjen. det kan bli hardt dette her :-)
|
Da nådde jeg målet på mandag, og er storfornøyd! :D
Fortsetter gjerne nå, og er ved godt mot! Hurra! |
Gratulerer, kjempe bra
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:24. |