![]() |
Sv: Treningsutfordring NOVEMEBER 2009
Jeg holder det gående. Ligger foran skjema, men det kan fort endres.
|
40 minutter unnagjort :D
Wii fit plus: Sykkel, Kung Fu og muskeløvelser :heia: 165/900 |
jeg vil ogsåååå:D Må bare tenke meg ut et mål..
|
:heia:
|
Får vel ta det litt med ro, siden visse deler av kroppen ikke er segselv etter fødselen:p
500 minutter med trening tilsammen da. wii, gåtur osv. |
Da har det blitt 30 min på Bayline.
40 minutter tur ute i blåsten, med musikk på øra:-) (lurer på og få meg staver, selv om jeg synes det ser litt "rart" ut...hehe) 15 minutter med rockeringen. 30 minutter med øvelser. Har en god følelse for dette programmet, håper jeg klare og gjennomføre hele mnd:-))) |
Ellipse 50 min; 150/1000 min:D:D
|
40 min xyckling og 30 min core styrke i tillegg til gåturen tidligere i dag.
115/900 min |
I går ble det ikke så mye trasking, måtte lese til prøve, men får prøve å ta litt igjen i dag.
|
220/1100 nådd!
Har klart å trosse været de siste dagene og kommet meg ut på sykkelen. Det er iskaldt men sååå deilig når jeg kommer inn igjen! :) |
1,5 mil i dag også, så da blir det totalt 60/200 km
|
1 time på spikermatta først,
deretter 40 minutter gange ute i den friske luften:-) 15 minutter med rockeringen. ca 30 minutter med øvelser. Skal legge til et par nye øvelser i morgen, og ta litt flere av alle...men går sakte frem, så det ikke blir for mye for fort;.) |
Sv: Treningsutfordring NOVEMBER 2009
Her kommer en etternøler som trenger et spark i rumpa! Satser på 1000 minutter denne måneden, det blir i gjennomsnitt 40 min per dag resten av måneden. Det skal jeg klare, med gåturer og trening på SATS.
Så flinke dere er, alle sammen :) |
Wii Fit fikk gjennomgå i dag også....
Totalt: 150/900 min |
33 minutter boksing og 15 minutter muskeløvelser :D
213/900 |
Høres så spennende ut det wil fi greiene "alle" holder på med.....
Er det ordentlig bra trening eller ? Er det verdt pengene fremfor og betale for treningssenter f.eks ? Lurer.... |
Jeg, personlig, har i vertfall utbytte av wii'en :ja:
Uten den hadde jeg nok ikke trimma :o Intensiteten bestemmer man litt sjøl, det kommer an på type spill .:ja: For en trena person er vel wii mer "bobob", vil jeg tro :ja: |
Det går fremover, jeg går og går. Nordic Walking blir det og en del av. Vurdere å kjøpe meg en ministep å ha foran TV'en
|
1,5 mil i dag også, så da blir det totalt 75/200 km.
|
Sitat:
men altså.. Skal man kjøpe seg en Wiimaskin + wii fit med brett, så kommer man brått opp i litt over 3000 kroner. |
Takk for svar;-)
Ble splitter ny wii på meg i dag, og jeg og ungene har hatt en kjempe morsom kveld:-) Jeg er mega utrent, og ble 52 år...og jeg som er bare 47...kanskje jeg blir yngre etterhvert;-)hehe... Ellers ble d fullt treningsprogram i dag også, og gå tur:-) |
290/1800
Ble plutselig yoga i stedet for pilates i går, pga syk instruktør. Det var vanskelig! Og jeg er rimelig støl i dag. :p |
Gått masse i dag, men ca en time effektivt.
175/900 min |
skikkelig fin tur i dag 2 timer; 270/1000 min:D:D
|
Her står vi på hverdag som helg:-)))
Hadde vondt i hode hele formiddagen, men tok en time på spikermatta, og våknet i mye bedre shape, så da orket jeg : En 40 minutters deilig spasertur i bra tempo.. øka til 20 minutter med rockeringen i dag:-) 45 minutter med muskeløvelsene mine.... I tillegg blir det nok litt wii på meg sammen med sønnen etter på, men vil ikke la wii overta for det opplegget jeg har laget meg helt, for jeg tenker det er godt og ha et sånt opplegg og trene når man er på ferie, og ikke minst når bobilsessongen setter i gang i gjen...så ikke alt sklir ut:-) |
Det ble STEP og rytmeboksing på Wii Fit i dag, 40 min.
Totalt: 230/900 min |
tur i dag 100 min; 370/1000 min:D:D
|
I går fikk jeg over 32000 skritt og er såååå fornøyd. Gikk kjempe mye, til og fra butikken med ca 7km omvei og et par ekstra runder da jeg hadde glemt noe samt en tur Nordic Walking.
I dag er det ikke blitt så mye, men er fornøyd for det. Jeg ligger foran alle mål så det er bare å kjøre på. |
Lite nytt fra meg, ligger fortsatt på 45/600. Sliter med tung pust og hosting som må prioriteres å få bort..
|
Har hatt fri lørdag og søndag :ja:
Men dagens er: 40 minutter cardio boksing og 15 minutter muskeløvelser :D |
40 min gange
20 min rockering 40 min wii fit muskeltrening Moro:-) |
380/1100 nådd!!!
Og fy så vondt jeg har overalt nå! nesten 3 timer på sykkelen ute i går og en god gårtur lørdag kveld. Jeg er totalt ødelagt nå. Det er så stivt og stølt fra baken til knærne at jeg nesten ikke klarer å gå! hahaha Har regnet ut at dersom jeg har et snitt på 33 minutter trening hver dag ut måneden klarer jeg dette med god margin. Hurra! Det er så deilig å klare små mål man setter seg!!!! |
Jeg har da trent 270/900 min....
|
1,5 mil i dag også, til tross for mensenvondt og sliten kropp.
Totalt: 90/200 km |
50 minutter boksing :boxing:
|
315/1800
25 minutter yoga hjemme i dag. |
Så utrolig flinke alle sammen:-))
40 minutter gange 20 minutter rockering 30 minutter treningsprogram 20 minutter yoga på wii 10 minutter balanse trening på wii. Har utrolig dårlig balanse, og er mye svakere på høyre side enn på venstre, rart...trodde høyrehendte var sterker i høyre del av kroppen, Kankje er jeg kjeivhendt egentlig...hehe |
MRL - 45 min (måtte gå tidligere fordi jeg skulle hente foreldrene mine på flyplassen)
105/1000 so far :) Endelig noenlunde i form igjen så denne uka kan jeg trene igjen :) |
55 min xycling intervall i dag
230/900 min |
uff heger litt etter her jeg nå...MÅ til uka nå!!!
Men så flinke dere er:) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:42. |