![]() |
Sv: Metformin
Det kjem heilt an på kor ein er i landet og kor interessert NAV akkurat der du bur er i å hjelpe deg, etter mi erfaring. Eg har høyrt om folk som har fått hjelp til betaling av hårfjerning med laser, men her eg kjem frå var det BERRE elektrolyse ein får delvis dekka. Slik var det i alle fall då eg prøvde for vel 10 år sidan.
Eg har fått mindre hårvekst (nokre plassar berre forsvann det, andre har det blitt mindre, lysare og tynnare hår) etter behandling med Yasmin, metformin og diverse anna, det er i alle fall slik at eg kan leve med det. Mykje dun og lyse hår har eg framleis, men dei viser ikkje så godt, det er mest du sjølv som ser det, vanlegvis. Heldigvis! ;) |
Okay, ja det var nemlig det jeg trodde også. Men uansett greit å vite da ;)
Tusen takk for svar! Det er jo en trøst å høre at Yasmin hjelper og gjør hårveksten bedre ihvertfall! Kjempetrøst er det!! Ble veldig glad da jeg så akkurat det, for nå om ikke så veldig lenge skal jeg nemlig også begynne på Yasmin, når jeg er ferdig med alle hormontestene de skal ta av meg, så får håpe at den har samme effekten på meg :) |
Jeg har gått på metformin (har pcos) 3*1000mg!! Tror det er max dose. Nå er jeg på 3*500mg, merker ingen forskjell fra tidligere..
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:41. |