![]() |
Sv: Hva gjør jeg galt? Går ikke ned på ketolyse ...
Isbergsalat er stort sett bare vann, det er litt mer næring i hjertesalat. :)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
jeg starta opp i slutten av juli, og de første 4 ukene gikk jeg ikke ned noen ting. mista litt vann i kroppen de første 2-4 dagene, så var det stopp. var i ketose, men rikka meg ikke av flekken.
SÅ hørte jeg om tomater, fant ut at jeg spiste tomat el cherrytomater hver dag i salat, så kutta ut det. Da gikk jeg ned 2 kg på 2 uker;) MEN når det er sagt, har stått stille etter det nå da, så lurer på what the f... jeg gjør galt:( snart 2 mnd for meg, og nesten ingen nedgang.. :( |
Jeg har heller ikke gått ned mye på 2 uker.. tror jeg skal kutte ut tomaten..og de få bringebærene jeg har spist. Noe annet som dere vet om?
Jeg spiser en av disse hver dag ca...: frokost: egg og bacon/ omelett/ brødskive m kjøttpålegg lunsj: rester fra omelett/ salat m diverse/ brødskive middag: fisk eller kjøtt , stete/kokte eller gratinerte grønnsaker (noen ganger kan det være at jeg bytter om på lunsj og middag, spørs litt hvordan det er i forhold til jobbing) kvelds: grønnsaker/ avocado m reker/ ost/ brødskive/ cc m noen bringebær jeg spiser aldri brødskiver mer enn en gang om dagen, og ikke hver dag.. som regel ei skive, men noen ganger to.. Noen som har tips og forslag?? |
Hvis dere er usikre på om dere spiser ting som stopper nedgangen, forsøk et par uker med Atkins induksjon. Da fjerner dere de fleste potensielle tingene, og kan gjeninnføre de gradvis etterpå.
|
Trønderjente: Hva slags brød er det snakk om?
|
Sitat:
Det som står på bakemiksen, eller så var det soyaprotein... Brød som er beregnea på ketolyse-kuren.. |
Trønderjenta: Selv går eg opp i vekt av brød så det kan være en fordel å kutte det i noen uker og se :)
|
Takk! Skal kutte ut brødet fra nå av og se;) Skal oppdatere dere:)
|
Jeg står like stille, til tross for konstant ketose. Funker visst ikke på meg, dette her.
|
Står også stille og det har eg omtrent gjort i 9 mnd :)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:07. |