![]() |
Sv: Rockering-maraton!
Igår rocka jeg i 20 minutt. Idag har jeg ikke begynt enda.
|
Ser ut som det er kun jeg som er aktiv. 12 minutter idag. Ser tydelig forskjell fra jeg begynte til nå! :D
|
Jeg er aktiv!
Sånn i rykk og napp iallefall. Ingenting i dag, men 30 minutter i går. Var faktisk litt støl i magen i dag, reine situpsene dette:D |
Jeg rocker jeg, men ikke hver dag.
Blir vel 3-4 ganger i uka nå, har startet opp trening også. Blir ca 20 minutter i gangen, og sideflesket har krympet ja. :D |
Ikke vært så aktiv selv siste dagene. Men idag ble det usle 5 minutt da. Bedre enn ingenting hvertfall...
|
Jeg sliter fortsatt med herdinga med 5er-ringen min. Mamma har også kjøpt seg ring nå, en 3er, det var lett det! Føler meg ikke rundjult heller i dag. Jaja, får bare prøve å herde meg.. :o
|
Nå har jeg bestilt meg en rockering :D
|
Jeg har beggedeler. Etter en stund med den lille så klarer jeg fint den store uten å få vondt.
|
Jeg har nettopp fått rockeringen i hus, men får det ikke helt til! Jeg har visst glemt gamle kunster:rolleyes: Jeg må vel sette meg ned og se litt mer på disse videoene.
|
Glemte å si det, men jeg kjøpte min på www.flust.no. Kjapp og grei levering:)
|
Jeg blir bare frustrert fordi jeg får ikke dreisen på det... Faller fortsatt ned etter 5-6 runder.
|
Da har jeg kjøpt meg rockering :D
Fikk beskjed om å rocke 2 minutter 2 ganger om dagen den første uka. Jeg er ferdig med dagens økter, og har vondt i hoftebeinet. Regner med at det går over etterhvert. |
her var det ikke mye fres;)
Jeg har fått dreis på rockinga, og rocka en time i dag, en time i går og tre kvarter i forigårs:D Er sår i sidemagemusklene! |
Er det ingen som rocker lengre?
I går rocka jeg i 1,5 timer:D 45 min hver vei. |
Sitat:
|
Eg er med!:D
rockeringen min er berre 850 gram, so eg må investere i ein ny, men med er eg! Her i huset er det 30 min med rocking kvar kveld... skulle kanskje holdt på lenger?:confused: må lære meg å rocke motsatt veg og...:eek: denne har eg no: http://bilder1.eazyauction.de/Kinoma...ilder/1_eA.jpg vanvittige knoppar på innsida, men det går fint;) |
Det er viktig å rocke begge veier, ellers blir du skeiv i musklaturen. Jeg rocker halve tiden hver vei. Det var vanskeligere med "feil" vei i starten, men nå er det like lett begge veier.
|
en time i dag!! hurra!!
og eg har lært meg å rocke andre vegen og no, sjølv om det er litt....skranglete;) |
Får til 4,5 runder med min, kommer seg! :D
|
Jeg har for lengst gitt opp dette... Har fortsatt min rockering, men jeg klarer ingenting på den. Når jeg har fått bort litt av eplefasongen min skal jeg prøve igjen, kanskje jeg får det til litt lettere da...
|
Sitat:
|
En stund siden denne har vært oppe, kanskje begynne igjen nå når det går mot våren?
|
Da trenger jeg et kurs, først, får absolutt ikke til mer enn 3-5 runder på min... Hehe Snart er vel eplefasongen mer epleskrott, og da mer egnet til rocking. Håper jeg..
|
Har alle fått smal midje nå, eller? Jeg har tung rockering som har fått hvile i et halvt års tid, men som skal til pers igjen nå. Hadde vært gøy å få med flere. Jeg må vel starte pent igjen, for ikke å bli alt for gul og blå. Tok vel en 3-4 ganger sist, før fargepaletten var borte. Men man gjør lurt i å bare rocke annenhver dag i starten.
Tror jeg skal starte med 5 min hver vei i dag, da. Er det bare jeg som har hørt at man ikke bør rocke mer enn 30 minutter tilsammen? Jeg vet ikke hvor jeg hørte det, så jeg er meeget kildekritisk til det utsagnet. Og ikke minst lurer jeg på hva begrunnelsen i så fall skulle være. Men jeg pleide vel i grunnen bare å rocke ca. 15-20 min hver vei, selv på det meste. Trener helst litt mer variert gjennom uka liksom. |
Jeg kom aldri lenger enn til å klare ca 10 minutter hver vei.. :p
Og nå skal ringen frem igjen! :heia: |
Hei dere! Dette virker gøy! Og enkelt å bruke hjemme i tidsklemmehverdagen. Er det verdt investeringen? Tenker mest på tidsbruken fremfor evt annen trening? Blir man litt lei etterhvert? Hva er deres erfaringer? Resultater?? :-)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:02. |