![]() |
Sv: Hvordan få i seg nok fett?
Om cocosa: http://www.helseogkost.no/nettbutikk...er/cocosa_pure
Jeg tror det skal være å få tak i på de fleste helsekoster :D |
Aha;)
Har gått en del majones og fløte i dag, så regner med at det får være nok fett:p |
Sitat:
|
Tror rett og slett ikke det vil smake så godt akkurat, men i utgangspunktet er det ikke noe i veien for det!
Men de vil vel smelte enda fortere i romtemperatur. Cocosa har 24 grader som smeltepunkt, så vidt jeg husker. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Er det ok at mye av fettet kommer fra ost? Jeg spiser stortsett norvegia.. men liker de fleste oster. Jeg begynte i går så er veldig ny, men hittil har jeg spist omelett med ost, brokkoli med tunfisk og ost, og oste skiver.. Blir det feil? Jeg skal selvfølgelig spise mer variert, men det er en fare for at ost er i bilde de fleste måltider, hvis jeg kan? Noen tips? Jeg er ikke veldig overvektig, men vil gå ned noen kg og likte dietten.
Et spm til: Væske?? må det være vann? På forhånd tusen takk :-) |
For noen kan ost stoppe/hindre vektnedgang, men der må du prøve deg frem selv!
Nei, væske må ikke være vann! Ideelt sett, ja, men all væske teller i regnskapet!:D |
Finnes det en "fasit" på hvor mye fett man bør få i seg i døgnet?
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Etter å ha lest denne tråden her så har det løsnet seg for meg også :D For min del så kjøpte jeg meg cocosa, og tar ett par eggemelker om dagen. Så nå går vekten nedover :D Ble litt frustrert, og ikke minst lei av egg og bacon. Men nå er dagen så myyye enklere :D
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:45. |