![]() |
Sv: Matvarer tillatt på Fase 1
ah, det hadde visst ikke øynene mine fått med seg.. Får prøve naturell i dag da :)
|
Er det lov med kokosmelk i Fase 1? Jeg trodde det var sukker i den, men en venninne tror kanskje det er lov. Har ikke noen boks å sjekke innholdet på.
|
jeg har sett lett-kokos melk.. men det sto bare kokosmelk og vann. Så om du ikke finner lett går det ann å vanne ut tenkte jeg :p Tror ikke det sto sukker i innholdet... men jeg husker ikke helt.
|
Er på ketolyse kuren i uke 3 nå å opplever vektstagnasjon. har utrolig lyst å prøve meg på denne! var mange tilpasninger her :eek: og passer bedre til mitt kosthold å unngå alt det fete tror jeg. her kan du spise mer grønnsaker:D
blir det feil å gå fra ketolyse i uke 3 over til SB fase 1? skal holde meg i denne fasen i lengre enn 2 uker da. verdt å prøve! man kan ikke ha fete sauser, fløte og rømme her? men man kan ha lettmelk? er sojamelk bedre enn vanlig melk? liker godt det jeg :p |
Sitat:
|
Noen som vet om ricottaost er det samme som Cottage Cheese?
|
Nei, ricotta er en hvit smøreost. Den har ikke klumper, slik som cc.
|
hva er egentlig forskjellen på denne fasen i forhold til psmf? hva er lov av matvarer her i forhold? vil helst velge den sunneste varianten.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:02. |