![]() |
Sv: Hva har dere ALLTID i kjøleskapet?
Sitat:
Kan noen forklare dumme meg, så jeg også kan kjøpe? |
Helt i starten av denne linken finner du oppskrift på lappene:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=11874 CC er cottage cheese :D |
I kjøleskapet:
Creme Fraiche (ikke alltid) Egg Masse forskjellige påleggspølser (fåre, salami, pepperoni, morr osv) Chorizo-paprika pølse fra Lidl (kjempegooo) Bacon Kjøttdeig Smør Cherrytomater Paprika Sopp is-salat blomkål brokkoli Løk Sjalottlauk hvitløk 2 stk. 1/2 liters flasker med vann Stor porsjon ferdigkokt bernaise-saus "essens" (sjalottlauk, hvitvin, pepperkorn, hvitvinseddik) som er ferdig kokt inn og hellt i Tupperware. Gjør det enkelt å lage bernaise-saus i en fei. I frysern: Kyllinglår Biff Nakkekoteletter div. kjøtt |
Sitat:
|
Sitat:
Nå har jeg alltid: Creme-fraish eller seter-rømme fløte Ekte smør Sukkerfritt syltetøy sukkererter cherry-tomater en god olje (gjerne raps) Sursild eller andre små proteinkilder som holder seg lenge (tiltenkt "tapaz"-måltider) Egg Ost I tillegg i fryseren: Kjøtt, fisk og kylling Wok-grønnsaker Skivet purre Baconterninger Hjemmelagede sauser i plast-bokser Porsjonsposer med: blomkålstappe Basmatiris Potetstappe! Tror det var det viktigste |
Det må jeg si, her var det mye godt :D
|
vet ikke om jeg har noe som er fast inni kjøleskapet jeg,men rapsolje er stort sett inni der...
|
Sitat:
Har funnet min favoritt: Odelia er best!:D |
I kjøleskapet mitt:
Sæterrømme CC CF Ost norvegia/jarlsberg Fetaost Spekepølse Egg Melk majones 4-5 glass syltetøy.. sambo sine... Fryseren: kylling oksekjøtt bær Røkte kjøttpølser Fisk - sei,torsk el breiflabb Frosne grønnsaker evt wok grønnsaker |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:24. |