![]() |
Sv: Rundstykker
Her kommer et veldig dumt spm.. Hvor får jeg kjøpt proteinpulver? Jeg er litt ny i denne verden, så kom gjerne med et konkret merke jeg får kjøpt i butikken (ikke på nett). Takker for svar. Disse rundstykkene har jeg veldig lyst til å prøve! Ser yammi ut:D.
|
Jeg kjøpte proteinpulver på helsekostbutikken.:)
|
baker noe a la disse nå (hadde ikke kruskakli) nå,ser digg ut inni ovnen, så gleder meg til smake!
vil tipse om at proteinfabrikken har et proteinpulver som er heeelt nøytralt i smak, de har det på noen helsekostbutikker,men de har det i hvertfall der de selger kun proteinpulver o.l smaker ingenting og er bra i oppskrifter! ikke ettersmak som soya har.. 1kg tror jeg koster 300 men da har man ganske lenge (har hatt min i ett år,men je baker ikke så ofte) og det er fortsatt en del igjen selv etter å ha dytta masse inn i den røra jeg har laget nå! det der med kruskakli er at regal har endret oppskriften sin, så den nettsiden med innhold er ikke oppdatert. den nye kruskaklien har 9karber. |
hadde bare 6 muffinsformer (store) så ble en pizzabunn til senere også!
ble ikke så verst! dødmett etter en muffins, det er ikke ofte! :) |
Så bra! Fikk lyst på rundstykker jeg nå... :D
|
Disse har jeg ikke fått med meg :-)
Vill gjerne prøve dem men tror desverre bare jeg har proteinpulver med sjokoladesmak hjemme.... :o Får vente til jeg får lønning å kjøpe en som er smaksnøytral kanskje. De virker veldig gode i hvertfall! |
Disse skal prøves i helgen :D
|
Disse står i ovnen nå! Brukte bakemiks istedenfor proteinpulver da. Min første lavkarbo bakst! Gleder meg til å smake dem! De lukter heeerlige!:D
|
De smakte helt nyydelige! Gleder meg kjempe masse til å spise de til lunsj i morgen!:):D:D
|
Så bra, LinnKristell! :)
Sitat:
|
Dersom jeg slenger i litt søtning, får jeg søte, grove boller som kan brukes til fastelavensboller da tro? Jeg har aldri prøvd denne oppskrifta før.. Kan jeg bruke ketolyse bakemiks? Det er jo et proteinpulver av myseprotein..
|
kan man bytte ut protinpulver med ketolyse bakemix???
|
Sitat:
Sitat:
|
Disse var veldig gode! :)
Tror jeg var litt uheldig med saltet i mine, evt er det bare fordi jeg er hyperfølsom for alt som er salt for tiden.. men de var gode likevel. Har med meg til lunsj i dag og gleder meg til å spise ;) Hvilket pålegg syns dere er best på? Syns vanlig gulost kanskje ble litt "tamt". |
Disse står i ovnen nå=)
|
ser at det er en gammel tråd, men jeg svarer likevel:) laget disse nå, hadde ikke muffinsformene så jeg smurte dem hallveis ut i en langpanne, slik at den fortsatt var litt tjukk. steikte i vel 35 minutter og dette ble jammen godT:) har vært på leit etter en sånn oppskrift uten masse frø og sånt, jeg skjærte dem i passelige stykker med pizzahjul og kunne stykkene i 2:) nå har jeg frøset 1 og 1, lett og lage seg noe kjapt og godt da ja:) takk for oppskriften!:)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:21. |