![]() |
Sv: Hvor får man kjøpt lavkarbopitabrød og tacolefser nå?
Sitat:
|
Har gitt opp hele lefsegreia jeg.. Når jeg vet jeg skal ha pita eller taco til middag..kutter jeg drastisk ned på karboinntaket i løpet av dagen og spiser litt pitabrød/nanbrød/tacolefse.... Men det er ikke ofte altså..kanskje hver 14 dag :ja: |
Jeg handler både lavkarbopasta, lavkarbopita og lavkarbotacolefser på dialife.dk. Jeg handler gjerne for 1000-1500 kr i slengen, men damene der porsjonerer det slik at jeg slipper betale toll. Frakta kommer kanskje oppi 200-300 kr. Men det koster jaggu noe også å skulle bestille fra andre steder.
|
Jeg handler både lavkarbopasta, lavkarbopita og lavkarbotacolefser på dialife.dk. Jeg handler gjerne for 1000-1500 kr i slengen, men damene der porsjonerer det slik at jeg slipper betale toll. Frakta kommer kanskje oppi 200-300 kr pr bestilling, men det koster jaggu noe å skulle bestille fra andre steder også.
|
har da nettopp bestilt og fått tortillas fra lavkarbopikene jeg da? Men venter enda på JBKM derfra..
|
Sitat:
Lurer litt på om jeg skulle prøve å lage sjøl... Fant denne oppskriften (gidder ikke oversette den): Sitat:
http://3.bp.blogspot.com/_SyqWRDf2lL...dwich+wrap.png |
Sitat:
OddE:rolleyes: |
Sitat:
|
Sitat:
Odde:rolleyes: |
Det beste hadde vell vært å fått fra lavkarbopikene, men det er jo så lenge til de får inn! Jeg har funnet noen andre lavkarbo-nettbutikker, noen som har noen erfaringer med noen av disse? De har tortillaene til Mama Lupe :)
http://www.thelowcarbgrocery.com/cat...roducts_id=694 http://www.locarbu.com/catalog/index...7669c9ae5938cb Fant foressten ut noe fantastisk! (i hvert fall for min del;)) Jeg bor på Svalbard, så jeg var usikker på hvordan det var med toll og sånn opp hit, så jeg ringte sysselmannen, og de sa at det var bare å bestille så mye jeg ville, for her betaler man ikke toll/moms, ei heller når man bestiller fra utlandet. Så praktisk!:D |
Ser ut til at dialife.dk har de rimeligste tortillaene og brownies, som er det jeg er ute etter i dag, så da blir det dem :D Gleeeder meeeg:D:D
|
og om dere er over til svinesund av og til har jo helsekost butikken på nordby senteret, mama lupes lefsene til 49,- der!! mot 69,- pr pakke pluss 95 i porto hos lavkarbopikene...
bare ett tips... |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:31. |