![]() |
Sv: Dere andre på Lindberg
Sitat:
|
Sitat:
Det blir forvirrende når folk som har laget egene varianter kaller det Lindberg kosthold..... det er jeg enig i. |
Sitat:
Er enig i at man må teste ut hva man tåler selv, men på over 50 er det som sagt få som er i ketose http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...37&postcount=1 (Gjennomgått og bekreftet av både lege og endokrinolog) |
Sitat:
|
Mange spørsmål her, hehe. Lurer på om du gikk opp i vekt da du gikk over til Fedon? Siden kanskje karbohydratlagrene fylles opp igjen? Eller er jeg helt på jordet?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Nope, har ikke lagt på meg :) Men jeg har jo vimset så mye fram og tilbake med kostholdet mitt, så jeg har gått opp og ned kiloer som jeg tror bare er vann og lignende. Men nå, når jeg følger lindberg prinsippene mer slavisk med noen få endringer, så går jeg ned! :)
|
Holder dere på med Kost i ballanse?
Er overhode ikke Ketogent det kostholdet. TaPTE Nnesten 30Kg på den maten, men la på meg 6 grunnet røkestopp. Nu prøver jeg ketolysekuren. Har beregna at jeg skal spise fedonmat resten av livet etterpå. Fungerer fint med Dia og Fedon (kanskje fordi han har diabetes selv?) |
Holder på med ketogen kost :ja:
|
Kosthold i balanse her :) Kjøpte meg nettopp fedons metode! :D
|
Sitat:
Jeg bestilte meg Fedons metode i går kveld. Gleder meg til å få den:D |
Står masse bra i den! Gode ukesplaner og. Men ikke såå fan av oppskriftene i boka. Har også kjøpt meg Gi-oppskrifter for folk i farta. Der var det masse godt!! :sikle: Og bilder til nesten hver eneste oppskrift! Det er veldig viktig for meg ;)
|
Burde kanskje oppskriftene her inne tematiseres etter kostholdsfilosofi?
|
Nille: Jeg mener bestemt å ha lest at man kan være i ketose, men ikke målbar sådan opp mot hundre.
Det vil si at det produseres ketoner, men ikke nok til at det kommer ut i urinen. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39. |