![]() |
Sv: Avocadomuffins
pcogirl: Det kan jo være at du rett og slett ikke likte dem ;) Mannen min syns heller ikke at de er spesielt gode, helt greie liskom, men dett er dett. Jeg derimot elsker dem.
|
takk takk :)
Da prøver jeg videre med noe annet... enn bare mandelgreier, for jeg tror det var den smaken som ble for meget :P jeg fikk jo ikke prøvd med gulost siden det er melk. men geitost funka ikke :) Ser forresten nå at nicket mitt er forferdelig! jaja |
Sitat:
|
Jeg skal ha denne tråden inn i oppskriftsabonnementstrådene mine, men vil ha med kommentaren til Photo:
Sitat:
|
Skal testes ut, tross varierte resultat :p
|
Disse er så gode, altså! Men viktig også at avocadoene er skikkelig modne. :)
|
Spennende oppskrift. Trur jeg skal prøve den ut nå.
|
Da har jeg prøvd meg litt frem. Jeg hadde plutselig ikke nok avocado. Hadde kjøpt 5-6 i Sverige, men de var råtne innvendig... Så det ble bare to avocadoer, så jeg brukte mindre mandelmel også. Men jeg blandet ting i feil rekkefølge, det ble en litt kompakt røre. Men fikk det over i muffinsformer og nå står det i ovnen.
Jeg er veldig spent på smaken. For jeg er nok litt kresen. |
Sitat:
|
Da sitter jeg her og spiser muffins med smør og gulost :) Resultatet var helt greit nok. Kommer nok til å prøve flere ganger. Jeg var litt reservert på kryddersiden. Så mer krydder skal det bli neste gang.
Konsistensen på muffinsen er omtrent som på nøttepudding mamma pleide å lage. Den er nok egentlig ganske lavkarbovennlig den og. Så den oppskriften får jeg grave frem. Jeg sitter og tenker på om noen har prøvd å ha soltørket tomat, oliven eller liknende i? Lurer på å prøve det neste gang. Kon |
Sitat:
- men de var jo helt utsøkte på smak!! Takk for oppskrift!! |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11. |