![]() |
Sv: 5 Atkinsbarer til 30 kroner, hvordan er størrelsen på disse?
Sitat:
|
Jeg støtter Nellie og ser heller ingen grunn til å betale det dobbelte for produktene. Pitabrødene som lavkarbopikene solgte for 69 kr pakken koster ca 15 kr +frakt når man handler direkte fra USA.
Så lenge man holder seg under 200 kr ser jeg ingen problemer med å handle fra utlandet. Det kan straks bli dyrere når man overstiger 200 kr og må betale mva og tollbehandlingsgebyr i tillegg og det gjelder jo selv om man kjøper varer fra Sverige. Nå ble jeg så fristet at jeg måtte legge inn en bestilling på de herlige cocos-barene som de var fri for sist jeg bestilte ;) |
Min kjære jobber i butikk, og jeg har fått forbud av han om å bestille ting fra Lavkarbopikene
som de har i butikken hans, nettopp fordi de tar såpass mye høyere pris. Jeg kjøper gladelig ting av dem som jeg ikke får tak i andre steder, men that's it. Ang str på barene: det varierer. Endulge-barene er ganske små, som en liten sjokolade. Morning Start er det samme som Morning Shine her. Samme str. De Caramel Cookie Dough er f.eks. på samme str som en vanlig Snickers ellerno. |
Sitat:
Blandt annet den dyreste med peanøtt. Men de aller fleste er sånn ca snickers størrelse. Høye og namnamnam:sikle: |
Jeg bestiller sånt til min svogers adresse. Han bor i Sverige. :cool:
|
Sitat:
|
Det er vel ikke så lett å være en liten bedrift i Norge, med det avgiftsnivået vi har her til lands. Og så skal de helst kunne ta ut en nogelunde anstendig lønn. Da blir produktene de selger dyre. Ønsker myndighetene å verne om små bedrifter i Norge, bør de gjøre noe veldig dramatisk med avgiftene. Det hadde vært til større hjelp for både produsent og forbruker.Å holde tollgrensen på 200 kr er bare patetisk..
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:21. |