![]() |
Sv: Så viktig er ketolysetablettene ...
ja de er kommet gitt ;)
|
Jeg er fryktelig sløv på disse tablettene og det fordi jeg henger meg opp i når på dagen de skal spises og sammens med mat.
Glemmer det hele tiden siden jeg ikke har noen rutine på når jeg spiser mat og heller ikke spiser frokost, lunsj, middag og kvelds hver dag. Kan jeg ta de utenom maten? |
Vel, jeg lærte den vanskelige måten med å ikke ta tablettene, våknet flere netter med krampe i foten (POKKER SÅ VONDT!!), og jeg har bare gått 2 uker (dette er den 3.) på ketolyse. Sprang ned til Life helsekost og kjøpte meg multivitaminer som inneholder alle vitaminer/mineraler som trengs (ifølge ketolyse.no). Jeg håper at det duger nok? Jeg kommer ALDRI til å huske å ta DI pillene om dagen, DI om kvelden, DI med mat, DI ikke med DI osv...
Hun som jobbet på helsekosten prekka på meg omega-3 tabletter og, mente jeg MÅTTE ha dem. Så der valsa jeg ut 500 kr fattigere. Noen som har erfaring med omega-3 tablettene og om jeg FAKTISK trenger dem? |
Sitat:
Jeg var på et foredrag med Fedon Lindberg for noen år siden, han var veldig opptatt av Omega-3s betydning. Men han sa at det var helt fint å ta vanlig tran - og billigst. (Jeg har likevel fortsatt med "dyre" tabletter fra helsekosten. :D) |
Hvorfor må ketolysetablettene tas hver for seg? Finner ikke svar på det her på forumet...
|
Fordi noen de kan hemme opptaket av hverandre viss de taes sammen :)
|
aha... Så det har ingenting med at det kan stanse vekta?
For jeg tar ikke ketolysetablettene, jeg tar multivitamin (som inneholder alt det samme + extra). hun på helsekosten sa at det ikke var "hemmende" selv om alt var i ett. Men nå vet jeg at det skal ikke mye til for å få jobb på helsekosten ;) |
Fant noe Torkil selv har skrivd om det:
Sitat:
|
"En multivitamintablett pr dag er en vits spør du meg."
Huffda! :p Nei, jeg vet personlig at jeg aldri hadde klart å tatt de tablettene som jeg skulle. Der med mener jeg multivitamin er et bedre alternativ enn ingenting.. Nå går jeg over til lindberg da, vet ikke hva slags kosttilskudd som anbefales der.. |
Jeg merker godt når jeg er uten tabelettene etpar dager. kroppen blir kranglete da.
|
Åh? Jeg merker ikke forskjell :/ (jeg klarer til å med å glemme multitablettene mine som jeg skal ta en gang til dagen...)
Typen min tar en annen type multivitamin, og han sier han blir mye "kvikkere" av det.. Jeg og vil merke forskjell! :p |
Sitat:
|
Men så er jeg på farten hele tiden også, da måtte jeg hatt med meg pillene over alt! Folk hadde vel trodd jeg var pillevrak eller noe :P hehe
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:20. |