![]() |
Sv: Jeg tar bildeutfordringen ...
:blomster: Tuuuusen takk alle sammen, blir helt rørt av all skryten deres;) Virkelig verdt å gå ned når man får så flotte tilbakemeldinger!
|
Sitat:
Photobscura: Er ikke til å komme fra at puppene (som det meste annet på kroppen min;) ) har krympet. Nå har jo jeg ammet fire barn også da, de blir ikke akkurat større og fastere etter det;) |
Først nå kunne jeg se bildene dine. *bowdownsmiley*
Du er jo bare såååå lekker, jente!!!!!!! |
Ja, jeg føyer meg med alle de andre her!
Du ser flott ut! Sunn og frisk, og veldig blid:D En inspirasjon for meg, hvertfall!!! |
Hei, har ikke hilst på deg før tror jeg, er ikke så aktiv her inne men leser ofte din journal for å få inspirasjon, du er jo helt nydelig. Gratulerere med fantastiske resultater, drømmer om å se slik ut en gang: )
|
Det må`n si, "fytti grisen"(altså, positivt ment) her har det gått unna,
Så fin figur du sitter igjen med da jente!!!!:ja: Dette var virkelig en inspirasjon:heia::heia: |
:oTusen takk for alle de "rypete" tilbakemeldingene;)
|
Du er jo bare sååå flott! Imponert!
Du er en utmerket inspirasjon! Kan jeg spørre om hva en typisk dagsmeny for deg? Hva er din favorittmat når du går på Ketolyse? Andre gode råd til en nybegynner? |
Sitat:
En typisk da for meg ser slik ut: Frokost Tre Ziggylapper med meierismør, salami, skinke, ost, paprika og agurk. Lunsj: Egg og bacon, salat. Middag: Varierer veldig. Men kjøtt, grønsaker og saus av meierismør og fløte, gjerne soppsausen fra boka, den er blitt en favoritt. Kveld: Spiser jeg sjelden, men av og til blir det en Ziggylapp eller litt smeltet ost med grillkrydder og en blomkålbukett. Min definitive yndlignsrett er Iset sin oppskrift på saftige kyllingfileter i saus: Kyllingfileter Creme fraishe Revet ost Bacon Masse Tikka Masala el Legg kyllingfiletene i en ildfast form. Bland sammen CF, ca 5 ss revet ost og 5-6 ss klippet bacon og MASSE krydder (tikka, karri og andre indisk inspirerte krydder, alt passer her), jeg bruker i tillegg litt chilipulver. Stekes i ovnen til filetene er gjennomstekte. Serveres med en grønn salat med salat gul/grønn paprika, agurk, rødløk og olje. Nammenam. Jeg gikk til anskaffelse av en Tupperware Ultraplus som man kan steke i ovnen i, for den er det lokk på, så slippernoe av væsken å fordampe:) Andre gode råd: Drikk MASSE vann Ta ketolysetablettene HVER dag Varier maten Hold ut og skryt av deg selv! |
Tuusen takk for flott svar!
Ziggylappene er allerede blitt en favoritt her, må lage ny ladning i kveld!:D Iset sin oppskrift høres knall god ut og skal prøves og jeg har en sånn Ultra plus til å lage de i også!:D Rådene dine skal jeg ta med meg! :klem: |
Sitat:
Fint svarene mine kan hjelpe da:) |
Tenkte jeg skulle bruke denne tråden til å legge ut oppdaterte bilder fremover...
Her er bilder tatt i går: |
Neeei, gløm det, hele FK datt ut for meg. Får prøve igjen når jeg våkner litt uttpå dagen:mad:
|
Så flott du er! Gleder meg til å se bildene som kommer i løpet av dagen. Du er til stooooor inspirasjon for meg som er på min ketolyse dag nr. 2.
|
Så flott du var på bildene, du har virkelig vært flink. Gleder meg til å se oppdateringer.
|
Åh, så morsomt å se!!! Stor forskjell ja, du er sååå fin!!!
|
For en forandring :D Når jeg ser slike bilder blir jeg bare mer og mer overbevist om at dette skal jeg klare!
Flink du har vært altså :jupp: Flott er du :klem: Gleder meg til oppdateringer :D |
Gratulerer MorStine. Fantastisk flott resultat, virkelig inspirerende med bilder!!:D
|
Samme her, signere alle, super flott og super flink har du vært
Gratulerer så mye :blomster: |
På tide med noen oppdateringsbilder kanskje? Joda:o
Måtte ta de selv i speilet, skal få mannen til å ta av meg til uka... Forrige uke var det ett halvt år siden bildene i HI ble tatt, og de før-bildene er nå 13 mnd... Så her er "ett-halvt-år-etter"-bilder, tatt kl 07 i morges, derfor morratryne:lol:: http://www.fotoknudsen.no/archive89/...GR2cf7CU7O.JPG http://www.fotoknudsen.no/archive89/...xtbtLTwTRX.JPG http://www.fotoknudsen.no/archive89/...LHs1QJfYoZ.JPG http://www.fotoknudsen.no/archive89/...xTRd4Eku2a.JPG http://www.fotoknudsen.no/archive89/...x7RfeLoarF.JPG Ganske fornøyd med å ha holdt samme vekt og str i 6 mnd nå. Alltid vært oppe i utg.punktvekt etter så lang tid på andre kurer...:o |
Woow! For en inspirasjon!! Jeg sa faktisk til mannen i går kveld at han må ta et bilde av meg nå, slik at jeg har et før-bilde. Men uten klær blir det nok ikke! :p
|
Du er flott!!
Den midjen og den slanke ryggen er misunnelsesverdig. Jeg forstår godt at du er stolt, og ikke minst at du nå virkelig kan tro på, og glede deg over resultatet, du har jo holdt deg stabil så lenge.:) Du har vært kjempeflink, og du er det fortsatt da. Gratulerer! |
Det er bare helt utrolig hvordan du inspirerer meg. Har hatt det litt tungt nå når vekta har stått stille men nå er det på`n igjen. Bildene dine kunne ikke ha kommet på et bedre tidspunkt:D
Du har blitt kjempefin, det må jo være kjempemorro og ha en sånn kropp:) |
Takk alle sammen:klem:. Ja, jeg er stolt av meg selv, jeg har vist meg selv at jeg har jernvilje, hvilket jeg ikke hadde trodd for ett år siden!
|
|
Du har all grunn til å være stolt :) Du ser superbra ut!!!! :klem:
|
DEN rypa!! KL 07 om morran! :dåne:
|
http://content.sweetim.com/sim/cpie/...s/0002025D.gif Gratulerer MorStine. Du fortjener roser for den prestasjonen der. Imponert:ja:
Du er jo kjempeflott!!! Jeg vil også ha sånn midje:o |
OI :eek: du har en utrolig flott kropp!! Kunne godt fått litt av hoftene dine ja :p
At du har fått 4 unger er det ingen som kan se :heia: |
Så fantastisk vakker du er!!
|
Utrolig for en jobb du har gjort. Du har all mulig grunn til å være stolt av deg selv. Du er en nydelig jente. Det er så inspirerende med resultater som dine når det går litt tregt her på hjemmefronten. Hva har du gjort for å holde vekten etter du var i mål? Fortsatt med ketolyse eller Fedon eller hva?
|
WOW!!!!
:heia: |
Fy søren!!
Du er nydelig!!Også såå tidlig på kvisten!!!!!!.... VAKKER! |
Ååå, du er knallflink!
Er supermisunnelig, og håper at jeg en gang kan se noe lignende i speilet jeg også.. |
Oj, så mange koselige kommentarer:o Tusen takk, varmer veldig med så mye skryt:D
Sitat:
|
Å så flink du er Morstine:klemme:
Og så kul du er på håret :wow: Idag har jeg latt meg innspirere av deg og bestilt ketolyse start pakka, er så spent har ca 13 kilo og gå ned nå, Må klare det............ KOmmer sikkert til å henge på deg som en klegg med masse spørsmål:rolleyes: |
Du er kjempeflott!
|
Sitat:
|
Utrolig flink har du vært!! Du har all grunn til å være kjempe stolt. Woow!!!
|
Signerer de andre... Utrolig inspirerende å se hvor flott du har blitt !! :D
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:56. |