![]() |
Dette visste jeg ikke om før nå! Flott at denne tråden ble brakt på banen igjen :) Nå har jeg god samvittighet for nå har jeg bidratt litt til lavkarbo.no :)
|
Jeg henter opp denne igjen jeg, for det har jo kommet såå mange nye herlig medlemmer de siste to mnd, og kanskje noen føler for å bli støttemedlemmer...:p
....atte hvor er den tråden som forteller hva støttemedlemskap er og koster? |
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg henter denne igjen jeg, i tilfelle noen har lyst til å bli støttemedlem :)
....men ikke vet at de kan bli det:D Og her kan dere se hvordan og hva det koster http://forum.lavkarbo.no/subscriptions.php? Bare spør om dcet er noe annet dere lurer på.......:p |
Men jeg kan vel overføre til det tidligere oppgitte kontonummeret?Har ikke paypal,vet egentlig ikke hva det er,og kort bruker jeg aldri...Skal og støtte dette forumet nå som jeg har litt mer å rutte med.:)
|
Sitat:
|
med paypal kan du betale med kredittkort :) ikkenoe problem :)
|
Nei,skummelt å bruke kort på nett.Gjør det aldri og samboeren er veldig streng på det..:_plystre:
|
mener at paypal skal være sikkert, men man kan jo aldri vite ;) tror ikke det er noe problem å betale til den vanlige kontoen heller :)
|
Sitat:
Men når det er sagt så er det ikke alle datamaskiner jeg ville tastet inn kortnummeret mitt på... :rolleyes: (Reklame-, spionprogrammer og virus/ormer) Kontonummeret ligger lengre opp i tråden, det kan også brukes ;) |
Sitat:
Når det gjelder andre kort så går det jo and å bruke andre kort en debit kort om man er usikker. Dvs. IKKE bruke kort som blir trukket direkte fra konto. Bruk isteden annen type kort som Eurocard/Mastercard, Diners, American Express, - dvs. slike du får regning på. Disse betalingene kan du stoppe om nummeret ditt blir misbrukt. Men som HP sier, er det en side med www.https. i adresse linje og hengelås i nettleser vinduet ER den sikker. Jeg jobber et sted hvor kundene betaler med VISA og andre kort på nettet og vi har ALDRI opplevd misbruk av kort..... I samme slengen kan jeg jo også gi et lite tips. Om man bestiller hotell vil hotellet i de fleste tilfelle be om kredittkortnr. ALDRI OPPGI VISA KORT. 99% av hotellene vil reservere beløp tilvarende "beregnet forbruk" på hotellet. Dvs. rom + + for hele oppholdet. Bruker du VISA da, kan du risikere at selv om du har penger på konto så får du ikke brukt dem fordi hotellet har reservert et stort beløp. Da jeg jobbet i reisebyrå hadde vi stadig dette problemet med hotellene og anbefalte alltid kundene og bruke kort de fikk regning på ikke direkte belastet fra konto..... |
Sitat:
Jeg har også PayPal nå, ser kjempegreit ut. Slippe å skrive inn alle opplysninger hver eneste gang, liksom. Jeg kjøper jo MYE over nettet. |
Sitat:
Kjøper masse filmer gjennom nettet også, fra Play.com. Billig og SIKKERT! ;) Man skal jo ikke kaste kort-nr rundt seg, men å bruke kort feks på kinobilletter ser jeg intet skummelt med. :) |
Bringer denne opp igjen, jeg :)
Jada Hp - jeg vet den er klistret :p |
Det har kommet så mange nye her.....at jeg tenkte de kanskje hadde lyst til å se denne jeg:p I tilfelle de lurer.....
|
Hei alle Forumvenner...nye og gamle.
Jeg tenkte bare jeg ville friske litt opp i dette jeg. Anbefaler alle som ikke har lest denne tråden å ta en titt i fra starten på den:) For vi som er hekta vil vel gjerne støtte litt vel? Sitat:
Takk til Lise, Hp og alle dere andre som helt frivillig er med jobber og administrerer dette helt vederlagsfritt. :blomster: :klem: :klem: :klem: Noen som lurer på noe? Spør i vei.....:p |
Ja denne har jeg ikke sett tidligere. Det var jo lurt. Men skjønte faktisk ikke hva som var forskjell på år III og II og I, utensom prisen da ;) Kan dere gi meg det med teskje?:p
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Takk:D |
Sv: Takk - Støttemedlem
Er støttemedlemsskapet mitt opphørt? Er det på tide med påfyll?
|
Det er ikke opphørt, men det ble litt konflikt med administrator rollen. Så derfor tok jeg det bort. Håper du vil tilgi meg... :o
|
Selvfølgelig. Jeg lurte bare på hva som hadde skjedd. :)
|
Sitat:
|
Jøss, vi har hatt (holder på med) en full systemoppgradering. Jeg skal gi beskjed når det er på plass igjen. :ja:
|
Jeg ser det er opprettet en tråd med spørsmål om vi skal tillate "den type" reklame på Forumet.
HP har svart...og jeg forstår hva han mener. Derfor finner jeg frem denne tråden igjen og foreslår at de som helst vil at Lavkarbo skal være mest mulig fri for den typen reklame tegner støttemedlemskap.:) Det MÅ inntekter til for å drive dette flotte Forumet.....Det skjønner vi jo, HP Et strålende forum:klem: |
Støttemedlemmer vil snart få Google fri i forumet.
Men jeg ser ikke at støttemedlemskapet vil kunne erstatte googlereklamen helt i nærmeste framtid. :) |
Sitat:
|
Sitat:
Gjester vil få flere annonser, og vanlige brukere vil få annonsen omplassert. |
Sitat:
|
Hei :o
Er det bare betalende støtte medlemmer dette forumet "virker for? Jeg har sittet og lest litt her og der, men nesten ingen spørsmål og svar jeg har lest er av særlig ny dato... Hilsen Atkins frustrertsliter :rulleøyne |
Nei, dette forumet virker for alle medlemmer det, og det postes masse her hver dag, så forstett å lete! :)
|
Mulig at du har stilt inn å vise eldste tråder først, eller lignende? Sjekk på kontrollpanelet ditt :)
|
ja og bruk uleste innlegg overst !
men altsaa jeg har lyst og betale dette stotte medlemsskapet !! Jeg er jo her nesten hver dag ;) |
Sitat:
|
HP, jeg prøvde å komme inn på den siden hvor det står hva støttemedlemskap koster og hvor betale...da får jeg dette svaret:
Anne, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:
Hvorfor får jeg det'a? |
Ja, det er enkelte som får en slik melding, også er det andre som faktisk kjøper støttemedlemskap :p Jeg skal finne ut av den :)
|
jeg vil gjerne betale, men som dere sikkert har faatt med dere er min datahjerne lik 0 ! saa hvis jeg kunne faatt en saann idiotforklaring paa hvordan jeg betalte saa hadde det vaert veldig fint :ja:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:05. |