Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Får dere støtte av mann/kone/samboer? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=13126)

moinx 24-05-07 12:39

Sv: Får dere støtte av mann/kone?

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Pipp (Innlegg 281078)
Ikke der nei....da må han ha med selv...det er urdårlig utvalg der og så koster det 25 kroner pr dag.
Og som sagt det er et lite firma og det da å ta med seg egen mat.....ikke aktuelt. Nå er det jo jeg som skal evt følge ketolyse og jeg får bare tilpasse meg til måltidene våre hjemme og så får han styre med sitt.
Jeg følger fedons prinsipper idag og han er med på middagene, så jeg får lage det samme til dem som idag også får jeg spe på med litt ekstra til meg (av fett o.l.)

Hmmm, skjønner ikke helt hvorfor ikke heller ha med seg noe skikkelig digg enn å betale 25 kroner for "urdårlig" utvalg!?:confused:

Gerd 24-05-07 12:41

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Pipp (Innlegg 281078)
Ikke der nei....da må han ha med selv...det er urdårlig utvalg der og så koster det 25 kroner pr dag.
Og som sagt det er et lite firma og det da å ta med seg egen mat.....ikke aktuelt. Nå er det jo jeg som skal evt følge ketolyse og jeg får bare tilpasse meg til måltidene våre hjemme og så får han styre med sitt.
Jeg følger fedons prinsipper idag og han er med på middagene, så jeg får lage det samme til dem som idag også får jeg spe på med litt ekstra til meg (av fett o.l.)

Vi har felles mat her på jobben. Med brød og pålegg. Gubben har med egne brødskiver som jeg baker og spiser det pålegget som er.:)

Pipp 24-05-07 12:42

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av moinx (Innlegg 281081)
Hmmm, skjønner ikke helt hvorfor ikke heller ha med seg noe skikkelig digg enn å betale 25 kroner for "urdårlig" utvalg!?:confused:

Tror du ikke jeg har prøvd å si det til ham da......meeeeen er nok litt pysete der skjønner du...er en av de nyeste og yngste....:confused:
Men nå er det ikke han som skal ned i vekt, det er meg. Så vi finner vel en løsning på det. Jeg får skumme alle journalene dere og se hva jeg skal finne på.
Det er jo kun middagene vi spiser det samme...så det ordner seg nok på et vis.

Photobscura 24-05-07 12:44

MorStine: Får jeg pliiiis lov til å endre tittelen på tråden til "får dere støtte av mann/kone/samboer?
:)
Føler det er litt mer inkluderende, lissom:)

Pipp 24-05-07 12:44

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gerd (Innlegg 281082)
Vi har felles mat her på jobben. Med brød og pålegg. Gubben har med egne brødskiver som jeg baker og spiser det pålegget som er.:)

Tror han er litt redd for å bli sett rart på, for alle skryter så veeeldig av den kantina og damene digger pastasalaten..... Vil ikke skille seg ut. Så jeg kommer nok ingen vei der nei.....

moinx 24-05-07 12:45

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Pipp (Innlegg 281086)
Tror du ikke jeg har prøvd å si det til ham da......meeeeen er nok litt pysete der skjønner du...er en av de nyeste og yngste....:confused:
Men nå er det ikke han som skal ned i vekt, det er meg. Så vi finner vel en løsning på det. Jeg får skumme alle journalene dere og se hva jeg skal finne på.
Det er jo kun middagene vi spiser det samme...så det ordner seg nok på et vis.

Det blir så bra atte!!!
:goodluck:

Carisma 24-05-07 12:46

han kan jo spise sine brødskiver på jobb hvis han absolutt ikke vil, så kan han få mye bedre og sunnere mat hjemme.

Forresten utrolig hvor selvhøytidelige en del menn er på sånt :rolleyes: Sambo var litt sånn før, for det var ingen på jobben hans som spiste lunsj. Men etter han begytne å ta med seg har de andre også gjort det, og nå har de felles lunsj hver dag. Og alle er supermisunnelige på hans mat i forhold til sine knekkebrød med ost :D

Gerd 24-05-07 12:46

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Pipp (Innlegg 281089)
Tror han er litt redd for å bli sett rart på, for alle skryter så veeeldig av den kantina og damene digger pastasalaten..... Vil ikke skille seg ut. Så jeg kommer nok ingen vei der nei.....

Hmmmm... Ikke lett da, nei... :rolleyes:

moinx 24-05-07 12:47

Sitat:

:lol::lol::lol:Stakkars....skjønner'n jo litt da...

Kristian 25-05-07 05:25

Sitat:

Åh! er det damer der, da skjønner jeg ham:p

moinx 25-05-07 10:53

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kristian (Innlegg 281610)
Åh! er det damer der, da skjønner jeg ham:p

:lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Mannfolk ass.......

MorStine 25-05-07 10:57

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av photobscura (Innlegg 281088)
MorStine: Får jeg pliiiis lov til å endre tittelen på tråden til "får dere støtte av mann/kone/samboer?
:)
Føler det er litt mer inkluderende, lissom:)

Klabert;) Så langt tenkte ikke jeg:rolleyes:

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:00.