![]() |
Sv: Er dere på Facebook?
Jeg har ikke lyst til å melde meg inn.:(
Jeg er redd for å bruke for mye tid. Jeg synes jeg bruker litt for mye tid foran pcen allerede. Og hva er vitsen med å registrere seg hvis en ikke vil bruke tid der inne? Dessuten har jeg ingen gamle klasse"kamerater" jeg ønsker kontakt med. Årevis med mobbing er gjemt, men ikke glemt. Vel, det var et par snille, men jeg vil ikke at de andre skal oppsøke meg. Og å legge meg ut med fullt navn, da kan hvem som helst kontakte meg. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
bare se alle skriveriene som det har vært om facebook de siste dagene. |
Sitat:
|
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg mener det er viktig, særlig for de som har barn å delta aktivt på nettet, siden de før eller senere kommer i en situasjon hvor de skal lære barna god nettikette. Og å vite hvor de skal trekke grenser. |
Sitat:
Jeg gjør også det. DERFOR er jeg skeptisk til facebook. Vi VET hva vi skal være obs på, men jeg tror mange er lykkelige uvitende. |
Sitat:
Advarsler om nett-farene lærer de jo sikkert om på skolen idag lissom.... |
Jeg har laged en ny gruppe også! :D
Kom og bli med!! Sundt & Sært! heter den... Jeg hadde lyst til å samle litt diverse diettfolk. Både lavkarbo, fitnessfolk, veggisser, allergikere... alle som driver aktivt med diett, og håper å få igang noen diskusjoner, og selvfølgelig oppskrifter :) Tror det er veldig mye å hente fra hverandre. Har vert en del inne og kikka på fittnessforum og hva de spiser.. interessante saker :) Uansett bli med hvis du synes det er noe for deg! ;) Lotusia Exighted:D |
nei? :_oppgitt:
..jeg følte meg ikke så poppulær der inne lenger.. heh:rolleyes: |
Da har jeg søkt om medlemskap.
|
Da har ieg meldt meg inn i gruppa og, måtte jo nesten gjøre det :D
|
Jeg fant ikke den gruppen jeg, kom ikke opp når jeg søkte på hverken hele navnet eller Sundt..
|
Jeg skal ikke på Facebook ihvertfall. Synes jeg bruker mer enn nok tid på internett som det er nå. Når jeg blir slankere så skal jeg prøve å kutte ned drastisk på internettet. Tv også, det er jo så mye tull som sendes. Har t.o.m. blitt lei av fotball! :eek: Det er jo for mye av det!
|
Har nettopp lagt inn forespørsel om å bli med i gruppa :)
|
Skulle gjerne blitt med i gruppa...men, vet ikke om jeg vil at slekt og venner skal vite for mye om hva jeg driver med....
|
Joda er nok på facebook jeg også.. :-)
Jeg fant er lavkarbo forum der også.. |
Sitat:
|
Det finnes også en gruppe for oss og andre på ketolyse....=)
|
Nei, jeg er ikke på Facebook. Siden 'alle' blir mer eller mindre hekta på FB, har jeg klokelig holdt meg unna. :p Bruker nok tid på nettet som det er.
|
Jeg er på facebook med nyåpnet konto. Har joina lavkarbo gruppen også. Artig. :)
|
Da har endelig jeg også fått dratt rompa mi inn i den gruppen :D
|
Sitat:
Nå har jeg hatt en Live Journal konto de siste fire årene, og det holder lenge. |
hehe, drar fram en gammel tråd for moro skyld bare. Noen her som er på facebook nå som ikke var det da?
Og har dere funnet flere gamle venner;) Nå er vel ALLE på facebook;) |
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:42. |