![]() |
Sv: Havregryn's smågryn(t)
Gratulerer.....:)
|
Sitat:
|
Sitat:
Håper det smitter :D |
Takker for oppmuntrende hilsen. Får håpe at forelskelsen gjør at du mister matlysten.... :)
Den gjør iallefall at en har det bra. |
Sitat:
|
:klem:
|
Sitat:
Jeg ønsker meg også et liv i tosomhet etter noen år som singel - kanskje julenissen kan oppfylle ønsket for oss begge (en venninne ønsket seg en mann til jul og møtte broren min på julaften hos meg. Nå er hun svigerinnen min :D ) Julehilsen til deg også! :klem: |
:klem:En juleklem til deg! Smågrynet ditt ga meg tanker,- godt å lese når du var så glad.
Hold ved det du skrev om kognitiv terapi. Tankene våre styrer livene våre, i stor grad. Hold ved at du fortjener det beste, og at du er åpen og mottagelig for alt godt. En ekstra :klem: |
Sitat:
God Jul til deg |
God jul til deg også Havregryn:)
|
Sitat:
|
Godt nyttår, Grynet!
|
Hei Havregryn.
Jeg har startet en dagbok i dag.... Er litt redd for å bli helt alene der inne, så titt gjerne innom og gi meg styrke... :klem: |
Sv: Godt Nytt År 2008! :)
Sitat:
Så flotte og kloke tanker du tar med deg inn i det nye året :ja: Håper savnet av mannen ikke ble så stort og du har klart å renske litt opp i følelsene dine :klem: |
Sitat:
|
Ser du trenger en god klem, Havregryn.
Å slite med tungsinn er vanskelig. Vanskelig å tenke positive, styrkende tanker når hjernen bare babler trist. Du jobber med det skriver du, og det er bra. Å synke ned i tunge tanker gagner ingen, aller minst deg. Tenker på deg, vet det er tungt å se lys når det meste er mørkt. Stor MoaKlem til deg, håper du får det bedre i kveld. |
PERSPEKTIV "Mennesket vokser i livets strid", heter det velberget blant folk som har striden bak seg. Ska lure på det... Sjøl har jeg faktisk minket; snart er jeg så liten at jeg ser himmelen gjennom lissehøla i skoa mine. Hans Børli |
Så leit at du har det så trist, Grynet!
Jeg håper du kommer over ham snart, at du klarer å se videre - forbi det du drømmer om men som du ikke får...det er så vondt å ha det sånn. Husk at din verdi ikke ligger i om denne mannen vil ha deg eller ikke. Du er verdifull uansett - det står fast! http://www.cosgan.de/images/midi/liebe/h025.gif |
:klem: :klem: :klem:
|
Tuusen takk for gode ord Rattata,Alyssa og Moa:suss:
|
En mandagsklem:klem:
Vi er mange som er glade i deg! |
Du har en stor verdi:)
Tenk positivt:) |
Tuuuusen takk nettan & Moa..
setter pris på det:) |
:klem::klem::klem:
|
Hvordan går det med deg? Humøret på bånn? På vei opp? Hvordan går det med lavkarbo?
:nysgjerrig: :klem: |
Det gjør det ikke akkurat enkelt når man ikke kan unngå å treffe hverandre, nei...men nå har du vært på bånn og da er det bare en vei og det er opp! (litt klisjè, da, men det er jammen ikke helt på jordet heller :) )
Så flott at du går ned, da! Flinke Havregryn :ja: Håper dagen blir god! :klem: |
Det er i motbakke det går oppover, vet du.
Håper du får en fin dag! :) |
Takk Gamlemor & Rattata:suss:
|
:klem:
|
Tenk at dette skjer deg fordi det er noe bedre i vente for deg!
Selvfølgelig er det slik! Også bra at du går ned i vekt, det er jo også et mål du har. Ha en fin kveld! |
Takk Takk Moa & Alyssa:)
|
Sv: Havregryns smågryn(t)
Du kommer deg videre, Havregynet, sånn etterhvert. Men nå har du nok veldig behov for å sortere tanker, prøve å forstå ham og mye av kreftene dine går til det...slik er det når man er så glad i noen...vondt når en annen tar opp så mye plass i hjertet uten å gi noe tilbake...
Jeg syns det er leit at du strever med dette..men slikt tar tid, det vet jeg! Det var hyggelig å se deg her igjen, da! :D Stor http://www.cosgan.de/images/midi/liebe/h025.gif PS! Hvordan går det med lavkarbo? |
Forstår godt at det svirrer mye tanker i hodet ditt nå,
dette har vært en viktig del av ditt liv, og dte var positivt for deg, nå trenger du å sortere og prøve å se fremover. :klem: Ønsker deg en flott søndag, og lykke til videre ;) |
Hei!
Jeg kjenner ikke deg, men jeg kjenner hjertesorg :nedfor: Føler med deg. :klem: |
Hjertesorg har vi flese hatt en gang.. og det er vondt..
Flott at du klare og holde deg til lavkarbo og at vekten går ned, det er jo positivt :) . det ordner seg for snille mennesker :D herfra går de bare en vei og det er oppover :) Stå på Klemmer på :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:34. |