![]() |
Sv: Panikkangst & tankefelt-terapi
Sitat:
|
Sitat:
Har du ikke funnet ut hvem jeg er før nå? Treiga!:p (Nå må det tilføyes at veldig få andre har funnet det ut til nå, så du er vel strengt tatt mindre treig enn flertallet;) |
Sitat:
|
Flott tråd som tar opp dette :)
Jeg har hatt noen panikkangst anfall de siste året. Jeg nektet på at det var det da jeg fikk det men min samboer som har litt peiiling på det ,hadde nok rett. Ikke mange som vet så mye om det ,jeg viste ingenting om angst egentlig for jeg trodde bare at jeg var litt stressa osv.Men jeg har vist funnet ut at jeg har sosial angst og den er blitt verre det siste året. Jeg svetter og unngår feks.kjøpesenter hvis det er mange folk,kroppen reagerer noe sykt på det uten at jeg har kontroll på det.. Rare greier egentlig... Legen har anbefalt medisiner men jeg prøver å finne ut av det uten... Men uansett viktig at slike ting blir snakket om :ja: |
Prøv gjerne tankefeltterapi!! :heia:
Jeg har vært på fire av seks timer nå, og er MYE bedre!! :heia: |
Sitat:
Så bra:heia: Vet ikke om det e her i byn ,men det skal jeg sjekke ut:) Er henvist til samtaler da med sykepleier men er vel sikkert en del venting der... Men må vel gjøre noe med det for jeg kjenner det er blitt verre nå etter en veldig stresset tid. |
Tenk om du kan banke bort en brøkdel av smerten du ha? Og den sosiale angsten? Det er mange som fått hjelp!! :heia: Heia deg!!
|
Sitat:
:love: Yes skal ta tak i det ,så greit å høre om noe som virker:) |
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:05. |