![]() |
Sv: Bistand til en Nutrilett'er
Sitat:
Jeg har lest gjennom denne tråden i dag, og har sett at du har fått litt vel mye 'pepper' (kjeft..) om valget ditt, men at du også virkelig kan svare for deg, og det er bra! :) Virker på meg som om du har bestemt deg for å fortsette med en lavkarboretning etter pulverkuren er ferdig. Og allerede nå kombinerer nutrilett med vanlig mat: der har du fått bra tips. :ja: Det er helt riktig at det går an å gå opp og ned i vekt selv etter man har begynt med lavkarbo, mange skeier ut med "bare litt" ekstra karbohydrater, f.eks. litt brød til maten... Og så kryper vekta oppover igjen , og i tillegg er det noe med å begynne å spise det (karboh. i form av brød, pasta o.l.) igjen: da vil kroppen ha mer, og så har man plutselig falt helt ut av lavkarbo-livet/maten. Det er også flere meldemmer her på forumet som har vært jo-jo slankere så lenge at forbrenninga er delvis ødelagt, og det gjør det vanskeligere for dem å gå ned i vekt, nesten uavhengig av hvor effektiv en lavkarboretning (eks. Atkins) skal være. Jeg personlig har hatt spiseforstyrrelse i mange år, ikke i veldig alvorlig grad, men har spist for å døyve følelser, bl.a. Jeg har også hatt lange perioder med et sunt kosthold. (da mener jeg uten godteri 4 dager i uka, og store porsjoner middag... resten av kvelden. ) Dette har vært før jeg fant dette forumet, og la om til lavkarbo. Allikevel har jeg strevd, som du skriver, i perioder med de samme problemene, og gått opp i vekt. Ønsker deg lykke til med omlegging av kostholdet! |
Sv: Bistand til en Nutrilett'er
Skjedd mye i tråden her det siste døgnet, og jeg syns det er mye spennende å lese. Tråd i utvikling :)
Dette skal klistres i hjernen min i dag: Sitat:
Tusen takk! :klem: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54. |