![]() |
Sv: Dine tre ED-favoritter!
hehe, jepp :D
blir sendt i morgen :ja: fult opp med små barn her i dag ... oioi, det er tøfft asså :o |
Sitat:
|
Sitat:
|
hehe
nå vet jeg at kyllingsuppe IKKE er noen favoritt... uggh :eek: |
*hihihi*
|
Sitat:
|
Sitat:
absolutt det verste er potetpure , har tre poser igjen , grunnet prisen skal de spises opp , noen som har forslag så de blir litt mer spislig og en pose jordbæredesert og to poser omelett , de skal aldri inn i mitt hus igjen ,brekker meg bare ved tanken på omeletten de som smaker godt er sjokofrokost pannekake , bruker extra veske så de blir tynne caramellbar nydlig sjokolade brovnisen går ann,, men gått lei den supper . pyton |
Mine favoritter må være:
1. Sjokoladebaren ( Det er det store høydepunkte på dagen når den blir spist) 2. Sjokoladefrokosten 3. Brownisen De værste er: 1. Jordbærdesseren 2. Stort sett alle suppene utenom Kyllingsuppa (den gikk til nød) 3. Pannekakene (men jeg ser her at det er mulig å lage den til vaffel så det skal jeg prøve en dag) |
1) Vaffel/pannekake
2) Eple/kanel-bar 3) Creme brulee |
Sitat:
nå har jegendelig kommet i gang med ED igjen i følge tabellen til lindberg er jeg nå 7 kilo overvektig og de skal bort ,,,gikk ned 22 kilo på ED tidligere bestilt nye produkter i dag men begynt på de gamle restene,,,,, frokost pannekake ,, god lunsc potetpure grusom ,, men moset brokkoli og aspargees bønner oppi da gikk det bedre ,, spiste fort middag ommelett ,, gruer meg allerede , men ned skal, den kan ikke kaste de dyre produktene også den grusomme jordbærdeserten heldigvis bare en pose igjen de beste er caramllbar pannekake sjokofrokost brovnies |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:14. |