![]() |
Sv: Kan man drikke kaffe på atkinsdietten?
Du måtte ha inn siste ordet du!:P hehe
Men siden det ikke er individuelt og svaret er nei når man følger Atkins så foreslår jeg at denne trådens låses slik at vi slipper å diskutere videre i aspektene rundt koffein og menneskligbiologi... |
Eller at vi bare slutter å diskutere.
Det er ikke så vanskelig å se at du kommer fra treningsforum.no. Du drar med deg den kranglete tonen som er vanlig på treningsforumene. Her inne liker vi å ha det hyggelig i stedet for å måle egoene våre. Jeg kan garantere deg at du ikke blir spesielt godt likt her hvis du ikke endrer "attituden" din litt. Utsagn som "jeg gir da f*** i hva folk gjør" bidrar liksom ikke til den gode stemningen. Tenk gjerne litt på sånne ting før du poster et innlegg. |
Sitat:
|
Flere her er i alle tilfelle like arrogante som det du påstår jeg er...
Om jeg er likt her eller ikke spiller ingen rolle, jeg er her for å lese erfaringer og for å ytre min mening om tema jeg føler jeg kan uttale meg på. Er det fordi jeg er ny og kommer med meninger før jeg har spurt et par mnd og lært av de gode gamle?? Jeg ønsker ikke svar! På Atkinsdiett kan man ikke drikke kaffi eller koffeininnholdige varer... Case closed |
Sitat:
Jeg vil bare nevne at det er en stor forskjell på kaffe, som du får kjøpt i alle butikker over alt, og koffein, f.eks. i tablettform, som er noe helt annet. Koffeinpiller har, så vidt jeg veit aldri vært lovlig å selge i norge. (Men: det er faktisk 14 årsgrense på burn-drikken, så jeg her en dag... ) |
Sitat:
Dersom du ikke ønsker svar, må du heller ikke stille spm... Og dette er ikke din tråd, så da er vel ikke du den rette til å "close" den!? |
Sitat:
Siden spørsmålet var besvart og der ikke var rom for andre løsninger så foreslo jeg at tråden ble låst... Vanlig skikk i et forum det da... |
Sitat:
www.norkost.no selger koffein tabletter Og burn har ikke aldersgrense ved salg nei, jeg jobber i butikk.. |
Du minner meg noe så gæli om Slasky mrfree :p
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16. |