![]() |
Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?
Sitat:
Poenget er ikke å gå ned for envher pris. Det er flott at alle deler av erfaringer, men som sagt er det ikke dermed sagt at det som funker for en er sunt og bør anbefales til andre. For å sette det litt på spissen: Du vil også gå ned ved å lavære å spise, - men det er ikke sunt og vi anbefaler det ikke ! |
Sitat:
|
Signerer på øvrige, altså. JEG synes man burde få i seg et minimum med grønt ettersom det er mer enn karbene som teller i dem, uvurderlige vitaminer etc.. Jeg har forstått det sånn at Lokkebiff ikke levde sånn over lang tid, og har innført grønnsaker senere. Men du Berit, har jo også vært veldig streng med karbene uten at det har funket, så det er ikke sikkert at det er like effektivt for deg.
Bailine har jeg ikke hørt om, høres spennende ut! Håper det funker! Fortell litt om det, og det du erfarer, hva det koster og sånn! Alltid fint å lære noe nytt:) |
Sitat:
|
Berit? Har du bestemt deg for om du vil følge Skaldemann eller ketolyse?
For når jeg leser litt mer nøyaktig i tråden, så virker det ikke som om du har helt bestemt deg?!? (Eller tar jeg feil? Ser det bare står "lavkarbo" i kostholdsfilosofi-boksen din) Det er enda en anbefalning, å velge filosofien, lese boka etc:) |
Etter hva jeg får inntrykk av så spiser du Berit for lite fett eller for lite grønnsaker. Poenget er at du har for stor proteinandel og bør derfor spise mer fett eller grønnsaker.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:44. |