![]() |
Sv: Skal vi skravle litt da??
Sitat:
|
Argh, nå har det vært overfall i gamlebyen i Oslo igjen! Utrolig kjipt at det skal være så mye styr her i området. Bor ikke akkurat i gamlebyen, men flere av de beste gå-rundene rundt her går i de områdene hvor det både har vært voldtekter og overfall siden i romjula... Gir ikke akkurat noen ekstra puff til å ut og gå på kveldstid :(
|
Misunner deg ikke... Bor mer på landet jeg, stille og rolig.. Her er det førstesideoppslag i lokalavisa viss noen ramler og slår seg på rumpa :stuart:
|
Oppvokst på landet jeg også (oppland faktisk :) )
Men bodd i oslo i 8 år, og stortrives :D Med unntak av sånne ting som det over da, men så tenkte jeg på at det kan jo snus til noe postivt ved at sambo'n må være med og gå også ("du vil vel ikke at jeg skal bli overfaltt?? *blunk, blunk").... :p Aldri så gæærnt at det ikke er godt for noe. |
Sitat:
Før hadde jeg MANGE hver gang jeg var hos tannlegen!! |
Sitat:
Det har vært noen oppskrifter her inne på lavkarbo-brød, kanskje det er noe du kan bake og ta med på jobb? |
Nå har det vært stille her en stund. Hvordan går det med dere folkens? :) Jeg er i gang med min andre uke, og har funnet ut at min største utfordring er å få i meg nok fett... men jeg forsøker i hvert fall! :o Gikk ned 6.5 cm rundt hoftene den første uken. :D
|
Sitat:
Det har vært stille her ja, godt at du plukket opp igjen tråden...:) Jeg er i gang med min 3. uke, minket 5kg og 5,5 cm rundt magan:D Skal på vekta i morra igjen, er litt spent om jeg er kommet til et platå...:rolleyes: Syns det går greit med maten, finner masse gode oppskrifter her på forumet, så det blir ikke så ensformig.. Liker å ekspremintere og lage mat, så det tar en del av min tid... :_punk: |
Sitat:
Jeg synes det er vanskelig å finne nok tid til matlaging, det blir gjerne mye stress når små og store krever sitt mens jeg forsøker å tilberede mat som skal gjøre alle til lags... ønsker meg kokk jeg! :p |
Ja det er morro å gå ned i vekt... Uten kamp.. :D
Har hatt bakekveld i kveld, kaker til eldstemanns 18 årsdag i morra...:eek: Og bakt ketobrødet... Så huset dufter godt, ja... :p Stod veeeldig tidlig opp i dag, 0500... Og kjenner det på kroppen at det er nattatid for meg.:sove: :klem: |
Jeg stekte nylig vafler til en bursdag... det var tortur det! :o
Er det flere som tenker karber hele dagen? Jeg mener, når jeg ser mat folk spiser eller hva folk kjøper på butikken, så tenker jeg hele tiden på hvor mye karber det er i alt de har plukket ut.. Venninna mi spiste en hamburger nylig, jeg satt og irriterte meg over at hun blandet fet burger med brød full av karber. :p Men jeg sa ingenting! ;) Jeg har hatt et par uker med stillstand, men nå er det fart på sakene igjen. :D |
kiwi... du er ikke den eneste :p
sitter ofte og tenker sånn jeg også hehe |
Sitat:
|
Jeg også tenker sånn... Jeg tar meg faktisk i å lure på hvordan de kan behandle kroppen sin sånn:p Selvom jeg har veldig lyst på de samme tingene selv:o
|
Sitat:
Også blir jeg ofte selvironisk og tenker at jaja, når de tenker på meg dytte i meg tingene jeg kjøper så vil i hvertfall ikke andre spise det! :D Hvis jeg har en utskeielse og spiser sjokolade f.eks... |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Godt å se jeg ikke er alene med de rare tankene mine.. :klem:
|
Sitat:
Er ikke rare tanker syns jeg da... Vi er blitt så mye mer bevvist på hva vi gjør med kroppen vår... Jeg har opplevd at folk kommer bort til meg når jeg handler og de titter i kurven min... Og lurer fælt på hva jeg skal lage for noe... Da svarer jeg at jeg har lagt om kostholdet osv.... Nyskjerrige blir de fleste og spør de mer, så forteller jeg om ketolysekuren. Flere har bedt om adressa og er blitt veldig gira... Det syns jeg er morro!!! |
Sitat:
|
Sitat:
(og jeg bor på et lite sted ;)) |
Sitat:
|
vet hva du snakker om Gerd :D
Kommer fra ett sånt sted selv, og de siste to ukene har jeg trasket opp til lokale butikken og kjøpt en del egg, CC og ost for å lage lapper ( populært i huset her ) Så de har spurt meg hva det er jeg lager av de tre tingene... hehehe forteller jo hva jeg lager da :p |
Godt å se at det er flere av oss. :D
I dag unnet jeg meg en Fedon-sjokolade på butikken, men jeg turte bare spise en liten terning av den i tilfelle vekta stopper opp. :o Smakte godt da! Ser frem til å nå målet mitt og gli over på Fedon-kostholdet. ;) |
Har kjøpt en sjokolade etter jeg begynte. 86% fra helsekosten. Men det er jo sukker i da.. Så jeg spiste bare et par ruter og kasta resten jeg. Altfor mye karber i for min del...Tør ikke prøve ut søtt så mye ennå, redd for å bli "hekta" igjen.. Vært sjokoman og vil helst ikke bli det igjen... :o
|
Nå er jaggu Grændissen her igjenn...
Se nå!!! Se under her!!!
Nå er jaggu den Grandiosa-annonsen her igjen!!! Fyttikatta altså! BÆSJ! (*Nicpins denger google - Gerd holder brillan imens*) :D |
Sv: Nå er jaggu Grændissen her igjenn...
Sitat:
|
Så dere det eller?
Nå forsvant den, gitt! Dakals lille drittmat-annonsen begynte å grine, og løp hjem til mamma'n sin! (*Nicpins - Trøndelags svar på Løkki Luuk - smekker raskere enn sin egen skygge*) Ekle, ekle pizza'en! *SMEKK!!!!!* :D |
:lol::lol::lol::lol: det funka vist.. hakke set'n på lenge nå..
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:44. |