![]() |
Sv: Øresus - noen som vet?
Sitat:
Japp, har avtale å se det ann..og om det ikke er bedre så skal han henvise meg til ørespesialist. Jeg hører en svak piping når jeg holder meg for ørene.. Antagelig må jeg nok bare belage meg på at det kommer til å være sånn.. men det er ikke noe plagsomt på dagtid nå. Har iallfall ikke vært det de siste dagene:) Silje |
Bra.. !:D
|
En av mine kolleger var plaget av øresus, han var så plaget at han ikke kunne gå på jobb. Det viste seg at han hadde svulst i hodet og nå er han dessverre gått bort:(
Kanskje en ide om det kan være noe sånt hvis ingenting hjelper mot øresusen. |
Sitat:
|
Skyllingen hjalp? :)
|
ØRELYS
Ørelys er alternativ medisin, noen som utfører dette er otopater, ellers tror jeg noen akupunktører tar ørelys. |
Jeg har prøvd å utføre ørelysbehandling på meg selv... Ikke å anbefale :p
Men man får kjøpt det i helsekosten og det blir vel billigere enn å gå til behandling... da bør man vel å merke få noen til å hjelpe seg :cool: |
Sitat:
silje |
Sitat:
|
Sitat:
men akkurat nå for tida plager det meg lite.. er ganske lenge siden jeg har hatt tid til å tenke på det.. silje |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat;Studien viser at hele 96 prosent av kvinner mellom 19 og 24 år er utsatt for å få jernmangel. Dette kan føre til symptomer som anemi - at man føler seg veldig trøtt, hodepine og øresus. Sitat slutt. Link; http://www.mozon.no/vekt_og_kosthold...med_vita_rexia |
Sitat:
Silje |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:53. |