Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Nyheter / media (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=72)
-   -   Debattinnlegg (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=7520)

Albertine 24-01-06 13:06

Sv: Debattinnlegg

Det er mer enn jeg trodde de ville gjøre. Kanskje det er håp likevel?

themonk 24-01-06 20:27

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av HP
"Spis deg ned i vekt" heter den vel :)

:o Takk for den! Litt pinlig.

janmesi 30-01-06 10:25

He he ! Innlegget kom inn det, håper det var noen som fikk det med seg! Jeg anbefaler alle på forumet til å skrive inn til å følge opp, bruke debatten mens den er varm - gjerne bruke Skaldeman som referanse.
Jeg leser gjerne gjennom og kommer med tips.

-- ha en riktig fin uke, alle sammen.

--jm

des65 30-01-06 13:38

Leste innlegget ditt i går, hadde ikke sett at du var her inne og denne tråden før i dag. Innlegget var knallbra!! Satt spørsmål ved en del vesentlige ting. Iset, ditt håper jeg også kommer inn for det var også bra!

Goggen 30-01-06 14:39

Det verste er at jeg var nære på å gå på limpinnen selv. Vurderte å melde både min kone og meg inn i vektlubb.no. Men midt oppe i vurdering kom debatten på nrk, tror det var redaksjon 21, og der var kostholdssiden og Skaldeman. Da ble jeg nysgjerrig da! Og leste og leste i mange dager, og sugde til meg informasjon. Jeg leste sikkert flere hundre sider på norsk og engelsk. Og da var det bare en mulighet igjen. Å bli en Skaldeman. Og her er jeg heldigvis. Sa noen at fjernsyn er fordummende? :)

des65 30-01-06 16:10

Ja jeg vurderte og vektklubben i vg, men begynte å lese litt her inne og studere Fedon. Heldigvis sier jeg bare!

HP 30-01-06 16:14

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Goggen
Men midt oppe i vurdering kom debatten på nrk, tror det var redaksjon 21, og der var kostholdssiden og Skaldeman. Da ble jeg nysgjerrig da!

Hva mener du med kostholdssiden? :)

Goggen 31-01-06 21:13

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av HP
Hva mener du med kostholdssiden? :)

Husker ikke navnene, men det var representanter fra den "rette" siden der. Det var prfessor et eller annet. Lys dame mye brukt på tv. Og en brødsjef. Og et par til.Altså den etablerte og riktige kostholdssiden. Ble litt hastig skrevet det over her.

På andre siden var det en professos som gikk hardt ut mot brød til feite folk. Dag Vuljen p. og enda en. Hør med Skaldeman, han vet kanske hvem det var. Ellers ble alle nevnt med navn så klippet kan sees på NRK web.

Begod 31-01-06 22:56

å du mener DVP!

janmesi 28-02-06 11:12

Veldig sent svar, men du sikter til Birger Svihus, ved Landbrukshøgskolen i Ås. mvh Jan

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:22.